اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه پنج‌شنبه به دوحه می‌رود/ بررسی بحران مالی حماس با مقامات قطر

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین در غزه و معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنج‌شنبه این هفته در رأس هیئتی برای شرکت در نشست‌های دفتر سیاسی این جنبش به دوحه سفر می‌کند.

هنیه پنج‌شنبه به دوحه می‌رود/ بررسی بحران مالی حماس با مقامات قطر

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ روزنامه فرامنطقه‌ای الحیات نوشت که «اسماعیل هنیه» در جریان سفر به دوحه موضوع بحران مالی حماس و اوضاع غزه را بررسی خواهد کرد.

برخی از منابع آگاه نیز گفتند که «عماد العلمی» عضو دفتر سیاسی حماس در غیاب هنیه، اداره امور نوار غزه را بر عهده خواهد داشت.

اعضای شورای حماس در داخل و خارج از فلسطین، انتخابات دفتر سیاسی و ریاستی این جنبش را برگزار کردند که طی آن «خالد مشعل» برای پنجمین بار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس برگزیده شد.

بر اساس این گزارش روند انتخاب اعضای کمیته اجرایی از میان اعضای دفتر سیاسی حماس که با مشعل همکاری خواهند داشت، ادامه دارد. 

یک منبع در این باره گفت که نتایج پس از پایان نشست اعلام خواهد شد و دو کمیته قضائی و نظارتی در داخل حماس بر روند برگزاری انتخابات که به دور از چشم رسانه‌ها انجام می‌شود، نظارت دارند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول