اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست برای تبادل اسرا را خواستار شد

سخنگوی رسمی جنبش حماس تاکید کرد که به اسارت گرفتن نظامیان رژیم صهیونیستی بهترین راه گروه‌های مقاومت برای تحقق خواسته ملت فلسطین مبنی بر آزادی اسراست.

حماس به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست برای تبادل اسرا را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «سامی ابوزهری» گفت که به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست بهترین راه برای پایان دادن به خواسته ملت فلسطین برای آزادی اسرا و پایان دادن به درد و رنج تمام نشدنی این اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر از جنایت‌های مستمر خود علیه اسرا پشیمان خواهد شد و حماس برای آزادی اسرا و خالی کردن زندان‌ها از حضور اسرا متعهد شده است.

این اظهارات ابوزهری در جریان راهپیمایی همبستگی‌آمیز با «سامر العیساوی» اسیر اعتصاب‌کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی که امروز با مشارکت گروه‌های ملی و اسلامی در غزه برگزار شد، بیان گردید.

این راهپیمایی از میدان سرباز گمنام در مرکز غزه به سمت مقر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردهایی که بیانگر خشم آنها از سکوت عربی و بین‌المللی در قبال سرکوب اسرا بود، در دست داشتند.

ابوزهری همچنین مسئولان مصری را به عمل به مسئولیت‌های خود در خصوص تضمین اجرای مفاد توافقنامه آتش‌بس و حمایت از ملت فلسطین و اسرا فراخواند و تاکید کرد که قاهره به عنوان ناظر بر توافقنامه آتش‌بس بین گروه‌های مقاومت و رژیم اشغالگر به تعهد خود عمل کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول