اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

پیشرفت 50 درصدی 15 پروژه مهر ماندگار در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی شمار طرح‌های مهر ماندگار در استان را 33 پروژه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 15 پروژه بالای 50 درصد پیشرفت دارند.

پیشرفت 50 درصدی 15 پروژه مهر ماندگار در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عطا‌الله قادری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های مهر ماندگار در استان تکمیل پروژه راه‌سازی باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان است.

وی با بیان اینکه این پروژه 140 کیلومتری در قالب قطعات مختلف اجرا می‌شود، افزود: 45 کیلومتر از این محور تا مهر ماه سال آینده آماده خواهد شد.

قادری شمار طرح‌های مهر ماندگار آماده افتتاح در استان با حضور رئیس جمهور را 6 پروژه عنوان کرد و گفت: آب‌رسانی به شهرهای بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

* برقراری پروازهای شرکت اترک منوط به تکمیل ظرفیت است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به برنامه فعالیت شرکت هواپیمایی اترک از سال آینده در استان گفت: این پروازها در مسیرهای مختلف راه اندازی که برقراری آن منوط به تکمیل ظرفیت از سوی شهروندان استان است.

وی اظهار کرد: سه فروند هواپیمای ایرباس 320 با بیس استان در مسیرهای بجنورد به تهران و همچنین خطوطی چون اصفهان و کیش فعالیت‌های پروازی خود را آغاز خواهند کرد.

قادری در عین حال شمار پروازهای این هواپیماها را به خاطر افزایش ایمنی پروازها در حد محدود عنوان کرد.

* واگذاری هفت هکتار زمین برای اجرای فاز جدید نمایشگاه‌ها

قادری همچنین از واگذاری هفت هکتار زمین برای اجرای فاز جدید نمایشگاه بین‌المللی استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در گذشته زمین‌های بی‌رویه‌ای به شرکت نمایشگاه‌های استان واگذار شده بود، از مسئولان آن خواست تا نسبت به تسریع در اجرای این پروژه اقدام کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با رفع مشکل واگذاری زمین نمایشگاه استان توسعه یابد.

انتهای پیام/63001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول