اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر و جویبار در مجلس:

6 میلیون سرپرست خانوار عضو اتحادیه تعاونی روستایی هستند

نماینده مردم قائمشهر، کیاکلا، سوادکوه و جویبار در مجلس با بیان اینکه در کشور شش میلیون نفر سرپرست خانوار، عضو اتحادیه تعاونی روستایی هستند، افزود: تقریبا 24 میلیون نفر درگیر این موضوع هستند.

6 میلیون سرپرست خانوار عضو اتحادیه تعاونی روستایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی حسینی در نشست هم‌اندیشی اتاق تعاون مازندران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: سرمایه دولت در مقابل سرمایه‌های مردم بسیار کوچک است و حتی می‌توان آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: هیچ دولتی نمی‌تواند در مقابل سرمایه عام ایستادگی کند.

حسینی با بیان اینکه سهام اعلامی تعاون در اقتصاد را چهار درصد عنوان می‌کنند در صورتی که 5.2 درصد هم نیست، افزود: این در حالی است که سهم اقتصاد در تعاون باید به 25 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون نتوانسته در برنامه منسجم همگام با مردم حرکت کند، تصریح کرد: این تشکیلات ضعیف نیست اما تا می‌خواست روی پای خود بایستد بحث ادغام پیش آمد.

حسینی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که تعاونی‌ها پویا شوند، گفت: در بحث آموزش بسیار ضعیف هستیم و در حوزه امرار معاش خانواده هم کار نکردیم.

نماینده مردم قائمشهر، کیاکلا،سوادکوه و جویبار در مجلس، خاطرنشان کرد: تعاون به سمت مردم نرفته بلکه مردم بنا به دلایلی به سمت تعاون رفته‌اند.

وی با بیان اینکه در کشور شش میلیون نفر سرپرست خانوار، عضو اتحادیه تعاونی روستایی هستند، افزود: تقریبا 24 میلیون نفر درگیر این موضوع هستند.

حسینی با اشاره به اینکه ظرفیت پروازهای باری و مسافری در مازندران باید افزایش یابد، اظهار داشت: با این کار تاجر می‌تواند به راحتی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت شیلات در مازندران پایین است، گفت: دریا تعطیل است.

حسینی خاطرنشان کرد: هیچ دولتی به اندازه احمدی‌نژاد از فرزندان مازندران استفاده نکرده و ما باید از این ظرفیت بهره ببریم.

انتهای پیام/86007/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول