اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مدیران کمترین استراحت را در تعطیلات داشتند

فرماندار دشتستان گفت: مدیران کمترین استراحت را در تعطیلات داشتند.

مدیران کمترین استراحت را در تعطیلات داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان با توجه به وسعت و جمعیت و همچنین با توجه به جاذبه‌هایی که دارد همواره در جذب مهمانان و مسافران نوروزی پیشتاز بوده است.

وی افزود: مسئولان شهرستان دشتستان وقت بسیار زیادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان صرف می‌کنند و مدیران کمترین استراحت را در تعطیلات داشتند و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش شهروندان و مهمانان تلاش کردند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال جاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دشتستان عملکرد مطلوبی داشت و به همه مسئولین و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان که زحمات زیادی متحمل شده‌اند، خداقوت می‌گویم.

خرمی عنوان کرد: پاسخگو بودن به مسافران نوروزی از ویژگی‌های بارز مسئولین و اعضای ستاد تسهیلات سفر دشتستان بود که رضایت عموم مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان را به دنبال داشت.

وی افزود: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، فعالیت دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و اجر و ثواب فعالیت و خدمت در ایام نوروز از هر زمان دیگری بیشتر است.

خرمی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی از تمامی مناطق گردشگری و پایگاه‌های اقامتی مسافران نوروزی در این شهرستان بازدید داشته‌ام و در مجموع وضعیتی خوب و مطلوب در زمینه میزبانی از گردشگران نوروزی در دشتستان شاهد بودیم.

وی یادآور شد: در ماه‌های آینده برگزاری انتخابات از مهم‌ترین برنامه‌های کشور است و همه باید در راستای برگزاری مطلوب انتخابات اهتمام ورزیم.

خرمی گفت: شرکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و مشارکت باشکوه در انتخابات وظیفه همگانی است و دشمنان را ناکام می‌کند.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول