اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

سراب مشکل کمبود پزشک و امکانات پزشکی دارد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سراب از حداقل امکانات برخوردار است، گفت: از آن مدیرانی حمایت می‌کنم که مدیران رده بالا را به این شهرستان بیاورند تا مسئولان از نزدیک ببینند که شهرستان ما چه مشکلاتی دارد.

سراب مشکل کمبود پزشک و امکانات پزشکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مهناز بهمنی بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان با 10 میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی از مردم و مسئولان حاضر در مراسم به وقوع زلزله در استان بوشهر اشاره کرد  و با آرزوی مغفرت و دعا برای حادثه‌دیدگان در زلزله اخیر بوشهر اظهار کرد: اگر میانگین بگیریم زلزله‌ها حداقل یک‌بار در کشور اتفاق می‌افتد و ما متاسفانه همیشه بعد از وقوع حوادث به دنبال تهیه مقدمات می‌رویم تا آن را بازسازی کنیم و این نکته نقطه ضعفی است بر دوش ما مسئولان که همیشه علاج واقعه را باید قبل از وقوع انجام دهند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی با یک زلزله در آذربایجان آن همه افراد به زیر خاک می‌روند و ما نیاز داریم که این بحران‌ها را پیش‌بینی کنیم قبل از این که با این موضوع‌ها روبه‌رو شویم و عزم خود را جزم کنیم و در روستاهای پرجمعیت نوسازی و مقاوم‌سازی را در اولویت قرار دهیم چرا که هیچوقت حادثه خبر نمی‌کند و این‌ها فعل و انفعالات طبیعی است و ما هیچ وقت نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم مگر آن که مقاومت خود را بالا ببریم.

نماینده سراب به گفتگویی خود با یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اشاره کرد و افزود: من گله‌مند بودم از دکتر یعقوبی که حتماً باید خودشان حضور می‌داشتند و برای من اولویت نقاط محروم است که از مرکز شهرستان دور هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ما وقتی می‌توانیم صدای خود را به گوش مسئولان استانی و رده بالا برسانیم که از نزدیک از شهرستان بازدید کنند و مشکلات شهرستان و مناطق محروم را ببینند و وقتی که دغدغه ما این است که از حداقل امکانات بهره‌مند نیستیم باید به عینه آن را مشاهده کنند.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی افزود: من از آن مدیرانی حمایت می‌کنم که مدیران رده بالای استانی و کشوری را به شهرستان بیاورند و مسئولان باید از نزدیک ببینند که شهرستان ما چه مشکلاتی دارد ما دکتر نداریم و آزمایشگاه‌مان هم کاملاً به صورت ابتدایی و سنتی است و شهرستان ما از حداقل امکانات برخوردار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و آثار مثبت نظام به تمام جاها رسیده است ولی شهرستان سراب حداقل امکانات برخوردار است.

بهمنی افزود: من علت این را شاید نخواستن‌ها و شاید هم نگفتن‌ها و کم بودن اطلاع‌رسانی می‌دانم، چرا که وقتی گفته شود و مسئولان به چالش کشیده شوند، تبعات مثبت آن مشاهده خواهد شد ولی متاسفانه ما چنین چیزهایی را نمی‌بینیم.

نماینده سراب من از مسئولان ذیربط گلایه دارم که باید حتماٌ عدم حضورشان به من اطلاع‌رسانی می‌شد و ما مراسم را موقعی برگزار می‌کردیم که مسئولان  حتماً حضور می‌یافتند.

بهمنی با اشاره به موارد مطرح شده توسط امام جمعه شهرستان مهربان افزود: ما تلاش و پیگیری کرده‌ایم و شبانه‌روزی شربیان و دوزدوزان را گرفته‌ایم ولی ما همچنان می‌گوییم که هئیت امنای شهرستان، مسئولان شهرستان در جریان باشید که من مسئول را به شهرستان می‌آورم ولی پیگیری  اینها می‌ماند به مسئولان کارآمد که دستورات را عملیاتی و اجرایی کنند و نه این که وقتی من بعد از  دو تا سه ماه سئوال و پیگیری می‌کنم می‌بینم که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: من تلاش می‌کنم به جلسه کمیسیون تلفیق برسم و تلاش می‌کنیم تا از بودجه، اعتباراتی برای شهرستان جذب کنیم چرا که کار اصلی ما در آنجاست و مسئولیت شهرستان با شما مدیران است.

نماینده سراب تاکید کرد: من قومگرا نبوده و فردی فراجناحی هستم و هر کسی که گره‌ای از مشکلات مردم شهرستان بگشاید تا آخر با او همراه هستیم تا انشاء الله دستاوردی برای شهرستان سراب داشته باشد.

انتهای پیام/60008/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول