اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 10 میلیارد ریال هزینه صورت گرفت

آغاز عملیات احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌‌روزی مهربان

همزمان با هفته سلامت در مراسمی با حضور مدیران شهرستان سراب و مهربان عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی مهربان با 10 میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده آغاز گردید.

آغاز عملیات احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌‌روزی مهربان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ظهر امروز در آخرین روز از هفته سلامت و در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی امام جمعه مهربان، مسعود سعادتی فرماندار شهرستان سراب، مهناز بهمنی نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی و مسئولان شهرستان سراب و بخش مهربان، کلنگ عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی مهربان با 10 میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده به زمین زده شد.

ابراهیم خلیلی بایرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب در این مراسم گفت: تخریب و بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی مهربان در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و با زیربنایی بالغ بر یک هزار و 200 متر مربع اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه تخریب و بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی مهربان در مدت 2 سال اجرا می‌شود و برای اجرای آن 10 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و قسمت‌های مختلف رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس و خدمات بهداشتی و درمانی در اجرای آن پیش‌بینی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز به عنوان کارفرما و مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دستگاه ناظر در این پروژه انجام مسئولیت می‌کنند و شرکت ساختمانی برج فونداسیون بعنوان پیمانکار این پروژه تعیین شده است. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول