اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

مردم اجازه تکرار فتنه سال 88 را نمی‌دهند

فرماندار میاندرود تصریح کرد: مردم اجازه تکرار فتنه سال 88 را نمی‌دهند.

مردم اجازه تکرار فتنه سال 88 را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ذات‌الله زارعی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، حساسیت لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری را همچون همیشه ضروری دانست.

زارعی جمهوری اسلامی ایران را پیشرو در اجرای مردم‌سالاری دینی دانست و با بیان اینکه در هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران به حق انتخاب ملت احترام گذاشته نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری انتخابات باشکوه مدنظر مردم و رهبری وظیفه مسئولان است و در این راه مگر در راستای ترغیب مردم برای مشارکت بیشتر، هرگونه استفاده از امکانات دولتی ممنوع است.

وی با اشاره به نیاز کشور به فعالیت فوق‌العاده اقتصادی و سیاسی در سال جدید برای چیره‌ شدن بر برنامه‌های دشمنان افزود: در سال 88 عده‌ا‌ی ناآگاه در داخل و برخی معاند در خارج سعی کردند تا شیرینی حماسه حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات را از بین ببرند اما مردم امسال اجازه این حوادث را نمی‌دهند.

معاون فرماندار میاندرود و بخشدار سابق بخش مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به کارهای انجام شده و امور ناتمام در این بخش، خدمت شبانه‌روزی و مستمر را سرلوحه مجموعه بخشداری در زمان حضور وی اعلام کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم که در فرمانداری میاندرود برگزار شده بود، عباس غفوری به سمت بخشدار مرکزی شهرستان میاندرود معرفی و از خدمات محمد اسفندیاری بخشدار سابق این بخش که با حفظ سمت، وظیفه معاونت فرمانداری این شهرستان را نیز بر عهده داشت، تقدیر شد.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول