اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا:

برپایی همایش پیاده‌روی در شرق مازندران فصلی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: همایش پیاده روی در سطح شهرستان با برنامه‌ریزی انجام شده در طول سال برگزار می‌شود و مقرر شده که این برنامه‌ها به‌صورت فصلی انجام شود.

برپایی همایش پیاده‌روی در شرق مازندران فصلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، همایش پیاده‌روی کارکنان دولت از محل فرمانداری نکا برگزار شد.

اسماعیل محمودیان مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: در همایش پیاده‌روی کارکنان دولت که به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی برگزار شد، شرکت‌کنندگان مسیر در نظر گرفته شده را با شعار " فشار خون را جدی بگیریم" و با پارچه وپلارکاردهایی با این مضمون، پیاده‌روی کردند.

محمودیان افزود: پیاده‌روی از شاخه‌های ورزش است که نیاز به هزینه ندارد و همگان می‌توانند در یک برنامه‌ریزی درست به صورت منظم در طول هفته انجام دهند.

وی اظهار کرد: همایش پیاده روی در سطح شهرستان با برنامه‌ریزی انجام شده در طول سال برگزار می‌شود و مقرر شده که این برنامه‌ها به صورت فصلی انجام شود.

محمودیان، قدرت و استقامت عضلات، قوی‌تر شدن بدن و بهبود تعادل بدن را از فواید پیاده‌روی عنوان کرد و افزود: پیاده‌‌روی سبب کاهش چربی بدن، کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مغزی و بهبود بیماری‌هایی نظیر فشار خون، کلسترول بالا و... می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت نکا با اشاره به نامگذاری هفته سلامت با شعار « فشار خون را جدی بگیریم»، افزود: در صورتی که فشار خون کنترل نشود عوارضی نظیر بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته مغزی، بیماری‌های کلیوی و مشکل بینایی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این همایش ورزشی همزمان با هفته سلامت و به منظور حفظ و ترویج موضوع سلامت در آحاد جامعه برگزار شد.

انتهای پیام/86002/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول