اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی

برنامه‌های بزرگداشت مقام زن اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزاری نشست تخصصی ازدواج با محوریت سیره فاطمی، برپایی همایش استانی ویژه بانوان، تهیه و توزیع بروشور را از برنامه‌های بزرگداشت مقام زن عنوان کرد.

برنامه‌های بزرگداشت مقام زن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نخستین نشست ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بر نقش حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نقشی غیرقابل انکار در تاریخ اسلام و حوزه سیاسی و تربیت اسلامی تاکید کرد.

حسین ثابت‌قدم‌وحید همچنین تجلیات وجودی آن بانوی اسلام را به ویژه در امر عفاف و حجاب، ساده زیستن، همسر داری، تربیت فرزندان و ولایتمداری برای همگان به ویژه زنان جامعه اسلامی الگویی ممتاز برشمرد.

وی افزود: زنان و مادران مؤمن ایرانی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) نقش بزرگی در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ایفا کردند و امروز نیز تحت تأثیر فرهنگ فاطمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده و پاکی و طهارت فضای جامعه و خانواده را مورد توجه قرار داده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هفته زن را مناسبت مهم فرهنگی دانست و در راستای توجه به این مناسبت، برگزاری کارگاه فرهنگی، آموزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، دیدار با خانواده شهدای حوزه فرهنگ و هنر، بازدید از بیماران خانم در بیمارستان‌ها و برگزاری کارگاه آموزشی و گفتمان دینی ویژه بانوان را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برشمرد.

وی برگزاری نشست تخصصی ازدواج با محوریت سیره فاطمی، برپایی همایش استانی ویژه بانوان، تهیه و توزیع بروشور و ارسال نامه به مطبوعات در خصوص انتشار نشریه را از دیگر مصوبات و برنامه‌های اجرایی در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول