اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره تاکید کرد

کاهش ابتلا به آسیب‌های اجتماعی با کاهش نرخ بیکاری

فرماندار چایپاره گفت: می‌توان ابتلا به آسیب‌های اجتماعی را با کاهش نرخ بیکاری در جامعه کاهش داد.

کاهش ابتلا به آسیب‌های اجتماعی با کاهش نرخ بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره جلیل غفاری صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی علل آسیب‌های اجتماعی و نحوه برخورد با این آسیب‌ها در شهرستان چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن نیازمند برنامه‌ریزی و بررسی دقیق توسط مسئولان و صاحب‌نظران این حوزه است.

وی با بیان اینکه باید قبل از وقوع، حادثه را شناسایی کرد، تصریح کرد: برای اینکه دچار مشکلات متعدد نشویم باید قبل از بروز آسیب‌های اجتماعی نسبت به شناسایی آسیب‌ها اقدام کنیم.

غفاری خواستار شناسایی معضل‌های موجود در جامعه شد و افزود: باید از کارشناسان حوزه اجتماعی خواستار شناسایی و ارائه راهکار مناسب در برابر معضلات اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها به عنوان رکن اساسی جامعه، در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند، گفت: تربیت صحیح و اصولی فرزندان و ایمن‌سازی آن‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی توسط خانواده‌ها می‌تواند سبب کاهش میزان ابتلای جوانان به آسیب‌های اجتماعی شود.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه امروزه دشمن با استفاده از جنگ نرم در تلاش برای رخنه در روح جوانان است، اعلام کرد: برای مقابله با این امر باید بصیرت و آگاهی را در جوانان بیش‌تر کرد.

غفاری با بیان اینکه نقش مسئولان نیز در این میان حائز اهمیت است، گفت: مسئولان با ارائه برنامه‌های منسجم و کارآمد و کاهش میزان بیکاری می‌توانند کمک شایانی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی عمده عامل اصلی گرایش به مواد مخدر و دیگر آسیب‌ها را بیکاری جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع برای جوانان می‌توان اوقات فراغت آن‌ها را به نحو احسن پر کرد و زمینه ارتکاب به جرم را در جامعه کاهش داد.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول