اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

325 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: 325 واحد صنعتی استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند تا بتوانند نقش برجسته خود را در این زمینه ایفا کند.

325 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی از اجرای بیش از 600 کیلومتر شبکه گاز در سال گذشته در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در راستای روند پرشتاب توسعه گازرسانی موفق شد در سال گذشته بالغ بر 600 کیلومتر شبکه گاز را در سطح استان اجرا کند که نسبت به سال 1390 معادل 30 کیلومتر بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان افزون بر 6 هزار و 800  کیلومتر شبکه گاز اجرا شده که بسیار قابل توجه بوده و نشان از نگاه ارزشمند نظام مقدس در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی در سطح کشور است.

سنگدوینی اذعان داشت: در حال حاضر در استان گلستان 660 پروژه روستایی و تمامی 26 شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این حیث به عنوان استان سبز مفتخر است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: در خصوص بهره‌مندی چرخه اقتصادی استان از گاز طبیعی این شرکت تاکنون توانسته تعداد 325 واحد صنعتی عمده را از نعمت گاز بهره‌مند سازد تا بتواند نقش برجسته خود را در این زمینه ایفا کند.

وی در خصوص گازرسانی به جایگاه‎های سی‎ان‎جی افزود: از رسالت‎های خطیر دولت کاهش سوخت‎های فسیلی است در همین راستا با تزریق گاز به چرخه حمل و نقل کشور موفق شدیم تا پایان سال 1391 تعداد 62 جایگاه سی‎ان‎جی را در سطح استان گازرسانی کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر افزون بر 422 هزار خانوار با پوشش جمعیتی حدود یک میلیون و 670 هزار نفر که معادل 94 درصد جمعیت استان را در بر می‎گیرد تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

سنگدوینی گفت: در سال گذشته حدود 40 هزار مشترک گاز جذب شرکت شده که در مجموع تا پایان سال 1391 تعداد مشترکان گاز استان به 408 هزار و 351 مشترک رسیده است.

وی اذعان داشت: این خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری و ماحصل تلاش درخور تحسین همکاران بوده که توانسته‌اند با هدف کاهش استفاده از سوخت‎های فسیلی و آلودگی‎های زیست‌محیطی و همچنین جلوگیری از تخریب منابع طبیعی حجم زیادی از پروژه‎ها را در بخش‎های مختلف گازرسانی کنند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در خاتمه از همکاری و تلاش صمیمانه همه مسئولان ذیربط که در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی استان نهایت همکاری را داشتند به ویژه پرسنل خدوم شرکت گاز، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول