اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار فارس مطرح کرد

توانمندی کشور در خلق 2 حماسه

مشاور استاندار فارس گفت: امسال به این ظرفیت و توانمندی رسیده‌ایم که دو حماسه ایجاد کنیم.

توانمندی کشور در خلق 2 حماسه

امین‌الله قربانی‌کشکولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شاید برخی از ما در داخل کشور چندان احساس نکنیم که چه جایگاهی داریم، اما دیدگاهی که در کشورهای دیگر وجود دارد این است که قدرت جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام فشارها روز به روز افزایش می‌یابد.

مشاور استاندار فارس افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با مشکلات و سختی‌های بسیار به دست ما رسیده و از این نظر یک هدیه الهی محسوب می‌شود.

قربانی‌کشکولی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امانتی بوده که خدا دست ما سپرده است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که بسیار ادعا داشتند و دشمنی با آنها اندک بود نتوانستند در برابر آمریکا ایستادگی کنند، اما جمهوری اسلامی ایران که بیشترین فشارها را متحمل می‌شود و بیشترین دشمنی‌ها با آن صورت می‌گیرد همچنان با قدرت پیش می‌رود.

این مسئول اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هم در کشورها و مردمان دیگر نفوذ عمیق دارد و هم حوزه نفوذ آن به طور مستمر افزایش می‌یابد.

مشاور استاندار فارس تصریح کرد: این موضوع باعث شده که کشور جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از ملت‌های دنیا به یک افسانه و اسطوره بدل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این روند دشمنان از ضربه زدن به نظام و ساقط کردن آن ناامید شده‌اند و فشارهای خود را بر دوستان جمهوری اسلامی وارد می‌کنند.

قربانی‌کشکولی ابراز داشت: اکنون ایران از مرحله آسیب‌پذیری سیاسی گذشته و دشمنان به دنبال آن هستند که بتوانند آن را محدود کرده و با ایجاد حصار امنیتی سیاسی در مرزهای پیرامون کاری کنند تا این قدرت افزایش نیابد.

این مسئول گفت: مردم ایران نشان داده‌اند که ظرفیت و استعداد بسیار دارند و به دلیل اینکه از امانت خداوند خوب محافظت می‌کنند و تمام توان خود را در دفاع از انقلاب گذاشته‌اند خداوند نیز به این مردم کمک می‌کند.

مشاور استاندار فارس بیان داشت: مقام معظم رهبری به عنوان قلب تپنده نظام و محور فکری کشور، ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی را در این مردم می‌بینند که بسیاری در آینده متوجه آن می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان پیش‌بینی کرده‌اند که ملت ایران می‌تواند توانمندی‌های خود را شکوفا کند.

قربانی‌کشکولی گفت: در سال‌های گذشته مقام معظم رهبری یک موضوع را عنوان کردند و به خاطر اینکه فشار دشمن به طور عمده بر مسائل اقتصادی بود ایشان آن را مطرح می‌کردند.

به اظهار قربانی، امسال به این ظرفیت و توانمندی رسیده‌ایم که دو حماسه ایجاد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: هر زمان عملی در سطح عالی خود انجام شد آن را حماسه می‌نامیم که ویژگی جاودانگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دیدند که مردم ظرفیت بسیار بالایی دارند چنانکه در جریان فتنه و حماسه 9 دی خود را خوب نشان دادند و در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز یک حماسه رقم زدند که در شرایط اوج فشار اقتصادی به میدان آمدند.

مشاور استاندار فارس یادآور شد: آقا حماسه سیاسی را بر حماسه اقتصادی اولویت دادند چرا که می‌دانند برای مردم ایران ارزش‌های انقلابی و اسلامی‌شان بالاتر از اقتصاد است.

قربانی‌کشکولی اضافه کرد: در محور حماسه سیاسی امسال باید در انتخابات خرداد ماه وفاداری خود را با حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح نشان دهیم.

بعد از امسال نتایج انقلاب هویدا می‌شود

این مسئول افزود: گذر از این برهه و خلق حماسه سیاسی اقتصادی در سال جاری، یکی از آخرین قلل پیروزی جمهوری اسلامی ایران است که قله‌های بعدی کم‌تعداد‌تر و راحت‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر تمام مردم با صبر و بصیرت در فتح این دو قله هم‌پیمان شوند باید منتظر به نتیجه رسیدن سریع‌تر بسیاری از نتایج انقلاب باشیم.

به گفته مشاور استاندار فارس، ملت ایران اگر از این پیچ گذر کرد نشان می‌دهد که این توانمندی را دارد که تمام تهدیدها و بحران‌ها را به فرصت تبدیل کند.

قربانی‌کشکولی ادامه داد: باید بتوانیم این حماسه باارزش را به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری عملیاتی کنیم و مسئولان زمینه را فراهم و مردم کار را یکسره کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این سال باید روحیه امید و اخلاص در مردم تقویت شده، روند همفکری، همراهی و همدلی گسترش یابد تا حماسه خلق شود.

وی گفت: امسال باید مردم را تا حد ممکن در آرامش نگاه داریم درست مانند آن 24 ساعت قبل از انتخابات که به مردم فرصت داده می‌شود تا در آرامش فکر کنند اکنون نیز باید در آرامش و به دور از تنش این مرحله را پشت سر بگذاریم.

مشاور استاندار فارس خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد داخلی نیز باید یک مبارزه مردمی عملیاتی شده با مدیریت ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی خلق حماسه متبلور شود.

قربانی‌کشکولی در مورد حماسه سیاسی اضافه کرد: مردم باید با بصیرت حرکت کرده و به دور از تابع جو بودن و تبلیغات ظاهری به دنبال تحقق شاخص‌ها و معیارهایی باشند که امام راحل و مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند.

اصلح را حتی در طیف رقیب ترجیح دهیم

وی ابراز داشت: مردم باید به دور از مسائل قومی، قبیله‌ای و گروهی فرد اصلح را انتخاب کنند چنان که اگر هر فرد در گروه یا طیفی هست و فرد طیف دیگر را اصلح دید برای مصالح نظام و منافع ملی همان فرد را ترجیح دهد.

این مسئول در زمینه حماسه اقتصادی بیان کرد: فرهنگ اقتصادی در بخشی از مردم باید اصلاح شود چرا که به دلیل همین فرهنگ زمانی دشمن به کالا یا بازار خاصی هجمه می‌آورد برخی به افزایش قیمت آن کمک می‌کنند در حالی که به جای واکنش مثبت، مردم باید به آن افزایش نرخ واکنش منفی نشان دهند و با کاهش تقاضا قیمت را اصلاح کنند.

مشاور استاندار فارس در همین زمینه با بیان توصیه‌هایی به مسئولان متذکر شد: هر چه مسئولیت فرد بیشتر باشد باید درجه اخلاص وی بیشتر نمود پیدا کند چرا که مسئولان الگوی مردم هستند و اگر یک مسئول مشکلی کوچک داشته باشد نزد مردم نمود بزرگی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2448/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول