اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

همایش پیاده‌روی خانوادگی در آمل برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته سلامت جمعه این هفته در آمل برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در آمل برگزار می‌شود

محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سلامتی مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به انسان عطا کرده و همه باید در حفظ آن بکوشیم زیرا زمانی قدر آن بیشتر نمایان می‌شود که گرفتار بیماری شویم.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت که امسال با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» آغاز شده همایش بزرگ پیاده‌روی این شهرستان در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

نائیج تصریح کرد: این همایش بزرگ خانوادگی از ساعت 9 صبح روز جمعه هفته جاری با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

نائیج با اعلام اینکه مسیر پنج گانه‌ای برای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته سلامت در آمل لحاظ شد، گفت: درمانگاه شیخ فضل‌الله نوری، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان 17 شهریور و پل 12 چشمه مسیر نخست این پیاده‌روی است.

وی با اعلام اینکه مسیر شماره دو شامل شبکه بهداشت، بلوار شهید طبرسی، بلوار آیت‌الله یوسفیان و پل 12 چشمه است، ادامه داد: در مسیر سوم نیز همشهریان می‌توانند میدان شهید فهمیده، بلوار آیت‌الله یوسفیان و پل 12 چشمه را پیاده روی کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه در مسیر چهارم خانواده‌ها از اداره پست مرکزی در خیابان امام رضا(ع) به پل 12 چشمه می‌آیند، تصریح کرد: در مسیر پایانی نیز میدان قائم، بلوار آیت‌الله طالقانی به سمت پل، 12 چشمه در نظر گرفته شده است.

نائیج با اعلام اینکه در انتهای مسیر برای خانواده‌ها برنامه‌های شاد و مفرحی در نظر گرفته شد، اذعان داشت: در پایان این حرکت پرتحرک و پرشور خانوادگی که حضور چند هزار نفری مردم آمل پیش‌بینی می‌شود به قید قرعه به افراد شرکت‌کننده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول