اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اهوازی‌ها از مازندران ناامید برگشتند/ شکست فوتبالیست‌های نفت مقابل نساجی

از سری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور، تیم امید نساجی مازندران مقابل نفت اهواز قرار گرفت و به پیروزی شیرین سه بر یک دست یافت.

اهوازی‌ها از مازندران ناامید برگشتند/ شکست فوتبالیست‌های نفت مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور تیم امید نساجی مازندران در ورزشگاه ساروکلا و در حضور هواداران خود مقابل نفت اهواز قرار گرفت و به پیروزی شیرین سه بر یک دست یافت.

شاگردان سید مهرداد نصیرزاده در این دیدار دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند آنها در نیمه اول این دیدار یک بازی سردرگم را به نمایش گذاشتند تا این نیمه با یک گل که طی یک ضربه سر زیبا به ثمر رسید به سود نفت اهواز خاتمه یابد.

در نیمه دوم موتور گلزنی نساجی روشن شد و در دقیقه 50 اردلان کلوانی موفق شد روی پاس در عمق زیبای امید قصابی با ضربه‌ای دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

بازیکنان امید نساجی که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشتند، پس از این گل نیز با حملات خود فشار سنگینی بر دروازه حریف جنوبی خود وارد کردند که نتیجه‌اش خطای پنالتی مدافعان حریف در دقیقه 65 بازی بود تا اردلان کلوانی با نواختن این پنالتی تعداد گل‌های خود و نساجی را به عدد دو برساند.

اما این پایان کار نبود و  ضدحملات خطرناک اهوازی‌ها می‌رفت تا کار دست نساجی دهد ولی در دقیقه 80 بازی حرکت در عمق زیبای مهرداد حیدری با شوت سرکش و فنی این بازیکن از پشت محوطه 18 قدم همراه شد تا امیدهای نساجی به گل سوم و برتری خود دست یابند و بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان برسانند.

از حواشی این دیدار می‌توان به حضور محمدعلی قنبری مدیرعامل نساجی، یونس گرائیلی سرمربی و ساحل نخعی، مربی بزرگسالان نساجی، میثم خداشناس و محسن رحیمی بازیکنان قائمشهری تیم بزرگسالان و وحید فلاح‌نژاد تنها لیدر حاضر در این دیدار اشاره کرد.

200 هوادار نساجی هم که از اوضاع نامساعد امیدهایشان خبر داشتند با ماشین‌های شخصی خود را به ساروکلا رسانده بودند به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

انتهای پیام /86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول