اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

ویزیت رایگان اهالی سه روستا در آبیک

مردم روستاهای نوده، کیاده و توداران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک در هفته سلامت ویزیت رایگان شدند.

ویزیت رایگان اهالی سه روستا در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک اهالی روستاهای نوده، کیاده و توداران که اکثریت آنان سالمند و جزو بیماران قلبی و عروقی زیر پوشش مرکز بهداشتی و درمانی روستای کوندج هستند از سوی تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان معاینه پزشکی شدند.

تیم اعزامی به روستاها متشکل از پزشک عمومی، کارشناس مامایی، مسئول امداد و درمان کانون بسیج و یک نفر بهورز به روستاها اعزام شدند.

علاوه بر معاینه پزشکی همه اهالی روستاهای نوده، کیاده و توداران، داروهای مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

مشاوره؛ آموزش‌ها و توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر به ویژه بیماری فشار خون به تمام مراجعه کنندگان ارایه شد.

تعدادی از زنان باردار که به دلیل دوری مسافت، دسترسی دائم به مراکز بهداشتی و درمانی نداشتند از سوی پزشک و کارشناس مامایی تیم اعزامی ویزیت شده و مراقبت‌های مورد نیاز خود را دریافت و از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

علاوه بر اهالی روستاهای نوده، کیاده و توداران، مردم روستای قریب مزرعه نیز برای دریافت ویزیت رایگان به روستاهای نوده و کیاده مراجعه کردند و از خدمات بهداشتی و درمانی لازم برخوردار شدند.

برپایی چادر سلامت در شهر آبیک نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در آبیک است که مردم با مراجعه به این چادر از خدمات اندازه‌گیری فشار خون و وزن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/77006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول