اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اخراج و محرومیت

سرمربی و کاپیتان صبا از دیدار برابر سایپا محروم شدند

سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال صبای قم از دیدار خانگی این تیم در هفته سی و دوم برابر تیم سایپا البرز محروم شدند.

سرمربی و کاپیتان صبا از دیدار برابر سایپا محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علاوه بر سرمربی تیم فوتبال صبای قم، کاپیتان، یک مدافع و یک مهاجم تیم فوتبال صبا نیز از دیدار خانگی این تیم در پانزدهمین هفته از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شده و حق همراهی صبا را ندارند.

در حالی که دیدارهای هفته سی و دوم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز با انجام چند مسابقه حساس و سرنوشت ساز در تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده آغاز می‌شود، صبای قم با دو بازیکن غایب و سرمربی محروم خود باید در خانه به مصاف تیم سایپا البرز برود.

صبای قم بعد از کسب 14 تساوی، هشت باخت و 9 پیروزی در 31 هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و البته کسب دو تساوی و یک پیروزی در سه دیدار گذشته، این بار نیز با کوله باری از امید به مصاف سایپا البرز خواهد رفت تا سه امتیاز را برای صعود به پله‌های بالاتر لیگ کسب کند.

صبایی‌ها در دیدار هفته سی و یکم با فولاد خوزستان و همچنین دو دیدار قبلی خود برابر آلومینیوم هرمزگان و سپاهان اصفهان چند تلفات دادند که این مهم سه بازیکن و سرمربی آنها را از همراهی این تیم در بازی هفته سی و دوم با سایپا البرز محروم کرده است.

نخستین محروم سرشناس تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته سی و دوم با سایپا البرز عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبایی‌ها است که در دیدار هفته قبل برابر فولاد خوزستان در ثانیه‌های تلف شده بازی توسط علیرضا فغانی از روی نیمکت صبا اخراج شد تا امروز به اجبار از سکوی تماشاگران تیمش را هدایت کند.

دومین محروم تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی برابر سایپا البرز سهراب بختیاری زاده کاپیتان با سابقه و سرشناس این تیم است که در دیدار هفته بیست و هشتم برابر استقلال تهران به دلیل اعتراض به نظرات داور سه جلسه محروم شده است و این بازی نیز یکی از جلسات محرومیت این بازیکن خواهد بود.

سومین محروم تیم فوتبال صبای قم از این دیدار حساس خانگی برابر تیم فوتبال سایپا البرز عبدالکریم اسلامی است که در دیدار هفته گذشته مقابل تیم فولاد خوزستان با وجود اینکه یک گل برای صبا به ثمر رساند و بازی خوبی ارائه کرد اما از داور کارت زرد گرفت و این بازی را از دست داد، ضمن اینکه مجید حیدری نیز به دلیل مصدومیت از همراهی صبا در این دیدار محروم است.

انتهای پیام/78002/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول