اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگاران:

صبا و سایپا برای کسب 3 امتیاز شانس برابری دارند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هر دو تیم صبای قم و سایپای البرز شانس برابری برای کسب سه امتیاز دارند چراکه از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند.

صبا و سایپا برای کسب 3 امتیاز شانس برابری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپای البرز در هفته پانزدهم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: با توجه به فاصله یک امتیازی صبا و سایپای البرز در جدول رده‌بندی، به نظر من شرایط هر دو تیم برای کسب پیروزی در دیدار هفته سی و دوم برابر است.

وی ادامه داد: البته برای ما مهم این است که با بازی خوب و جذابی که در این دیدار از خود نشان می‌دهیم، شخصیت تیمی خود را حفظ کنیم و نشان دهیم که صبا لیاقت و شایستگی‌های زیادی دارد و حقش قرار گرفتن در جمع تیم‌های مدعی این فصل بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به دلیل اخراجش در دیدار قبلی صبا برابر فولاد خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: من در دیدار با فولاد خوزستان در صحنه‌ای که در لحظات پایانی بازی خطای بازیکن ما بر روی بازیکن فولاد رخ داد، به دلیل بی‌احتیاطی بازیکن خودمان بر سر او فریاد زدم اما داور مسابقه فکر کرد که به وی اعتراض کرده‌ام و من را اخراج کرد.

وی عنوان کرد: داور آن بازی علیرضا فغانی بود و حتی آن لحظه به او گفتم که من به شما اعتراضی نداشتم اما بعد از بازی حرف من را قبول کرد که کار از کار گذشته بود ولی با این حال به کمیته انضباطی اعتراض کرده‌ام که امیدوارم حرف من را بپذیرند.

مرفاوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که به نظر شما کدام تیم قهرمان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر به نظر من از بین سه تیم بالای جدول شانس استقلال برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر است.

وی در توجیه این ادعا عنوان کرد: کاملاً مشخص است چون استقلال از نظر مهره و بازیکن شرایط بهتری نسبت به دیگر رقبا دارد، ضمن این‌که شانس سپاهان اصفهان را هم برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کم نمی‌دانم چراکه آن‌ها هم تیم بسیار خوبی هستند.

گفتنی است، تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز از هفته سی و دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم در جدال تیم‌های نهم و دهم جدول رده‌بندی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول