اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

سایپا حریف انگیزه بالای بازیکنان صبا نمی‌شود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: سایپا حریف انگیزه بالای بازیکنان صبا نمی‌شود و صبا در بازی این هفته با تلاش و انگیزه بالا حریف خود را شکست می‌دهد.

سایپا حریف انگیزه بالای بازیکنان صبا نمی‌شود

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و قطعاً با تلاش و روحیه بالای بازیکنان مقابل سایپا البرز پیروز می‌شویم و شرایط را برای پایان خوب در دوازدهمین دوره لیگ برتر فراهم می‌کنیم.

وی یادآور شد: از زمان بازی با فولاد خوزستان تا این مسابقه تنها کاری را که در اولویت قرار دادیم، حفظ آمادگی تیم از نظر روحی و جسمانی بود و فکر می‌کنم در این کار موفق بوده‌ایم و در بازی عصر جمعه مقابل سایپا البرز نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

نجاتی اضافه کرد: صبای قم یکی از تیم‌های بزرگ و قدرتمند لیگ‌ برتر محسوب می‌شود و با توجه به اینکه بازی با تیم سایپا البرز اهمیت زیادی دارد، از این دیدار خانگی همانند دیگر بازی‌های لیگ به دنبال کسب پیروزی و به دست آوردن جواز صعود به پله‌های بالاتر لیگ هستیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بازیکنان صبای قم در دیدارهای قبلی تیم‌های مطرحی را در چارچوب مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه با شکست رو به رو کرده‌اند، بنابراین به نظرم باید در دیدار مقابل این تیم بسیار خوب بازی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی صبای قم مقابل فولاد خوزستان در هفته سی و یکم لیگ برتر بیان کرد: تیم ما در مجموع در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد، ما آنقدر در نیمه دوم خوب بازی کردیم که می‌توانستیم چند گل دیگر به فولاد بزنیم.

نجاتی تصریح کرد: در نیمه دوم بازی با تیم فولاد، صبای قم با ارائه بهترین بازی خود، تیم میزبان را به عقب راند و در بیشتر زمان‌های مسابقه، بازی رو به جلویی ارائه کرد و در نهایت با شایستگی حریف را متوقف کرد.

وی با اشاره به بازی فردا با سایپا عنوان کرد: صبای قم در این دیدار و دو بازی آینده قطعا شرایط خود را حفظ می‌کند و در بازی‌های آینده نیز با صلابت و قدرت بیشتر به میدان می‌رود و سعی می‌کنیم به شکلی بازی کنیم که جایگاه خوبی را در جدول لیگ برتر دست و پا کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر جمعه در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال سایپا البرز خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول