اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان:

مصمم به سقوط سربلند هستیم/ راه‌آهن را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مصمم هستیم تا در هر سه بازی آخر پیروز شده و سقوط کننده‌ای سربلند باشیم.

مصمم به سقوط سربلند هستیم/ راه‌آهن را می‌بریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سعید سلامات عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت و راه‌‌آهن از جدیت این تیم برای کسب هر سه امتیاز خبر داد و اظهار کرد: مصمم هستیم تا در هر سه بازی آخر سقوط کننده‌ای سربلند باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای حضور من در تیم صنعت نفت قرار بر این بود تا همه بازی‌ها را در هر شرایطی با جدیت پشت سر بگذاریم، فارغ از هر نتیجه‌ای که در جدول حاصل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد علت پذیرفتن سمت سرمربی‌گری این تیم عنوان کرد: از من خواسته شد تا در این برهه از زمان مسئولیت را برعهده بگیرم و من نیز احساس وظیفه کردم تا ضمن در دست گرفتن این شرایط سخت نشان دهم که مربیان آبادانی مربیان بزرگی هستند.

سلامات تصریح کرد: راه‌آهن تیم بی‌دغدغه‌ای در این دیدار محسوب می‌شود و به راحتی در مقابل ما قرار می‌گیرد، اما باید اذعان کرد که بازیکنان ما دیگر انگیزه سابق خود را ندارند، اما تلاش خود را خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های صنعت نفت آبادان و راه‌آهن شهرری در چارچوب هفته سی دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 17 و سی دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این، سقوط تیم صنعت نفت آبادان در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر به لیگ دسته اول فوتبال کشور مسجل شده است.

انتهای پیام/72013/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول