اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید نجاتی

«پشت دیوار رویا» در کانادا به نمایش در می‌آید

فیلم کوتاه «پشت دیوار رویا» به کارگردانی سعید نجاتی برای محک ‌زدن ذائقه داوران فیلم‌های کوتاه خارج از کشور در جشنواره فیلم‌های ایرانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

«پشت دیوار رویا» در کانادا به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه «پشت دیوار رویا» روایت زنی است که در آرزوی بچه‌دار شدن به سر می‌برد تا اینکه نوزادی را در امامزاده‌ای پیدا می‌کند و ...

این فیلم به مدت زمان 9 دقیقه در سال 91 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید نجاتی در قم تولید شده است.

از عوامل این فیلم می‌توان به منصور حیدری تصویربردار، مجید نجاتی صدابردار، ‌نزهت بادی به عنوان نویسنده، مهتاب ابراهیمی منشی صحنه و مانا عمویی بازیگر اشاره کرد.

«پشت دیوار رویا» در مدت کوتاهی توانست در جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی، جشنواره منطقه‌ای الموت، جشنواره پروین اعتصامی، هفته فیلم و عکس و جشنواره منطقه‌ای سنندج حضور پیدا کرده و نظر داوران جشنواره‌های گوناگون را معطوف خود کند.

این فیلم با حضور در جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی جایزه فیلم دوم داستانی را به خود اختصاص داده و کاندیدای بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری و بهترین فیلمنامه‌نویسی در هفته فیلم و عکس بوده است.

سعید نجاتی هنرمند جوان و موفقی است که با سابقه‌ای بیش از 10 سال در عرصه فیلم‌سازی توانسته با تولید هشت فیلم کوتاه و شرکت در پنجاه جشنواره گوناگون ملی و بین‌المللی نام خود را در میان فیلم‌سازان افتخارآفرین کشورمان ثبت کند.

انتهای پیام/78005/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول