اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات گچساران:

برای برگزاری انتخابات آمادگی کاملی داریم

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات گچساران گفت: از آمادگی مطلوبی برای برگزاری انتخابات برخوردار هستیم.

برای برگزاری انتخابات آمادگی کاملی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یوسف باقری امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز مانور انتخاباتی در گچساران اظهار داشت: این مانور در 19 و 20 فروردین همزمان با دیگر فرمانداری‌های سراسر کشور در فرمانداری گچساران به نحو مطلوب و قابل قبولی برگزار شد.

برگزاری مانور موفق انتخاباتی در گچساران

وی افزود: مانور انتخابات، در بخش‌های مختلف این حوزه با موفقیت برگزار شد که طی آن نقاط ضعف و قوت مربوط به حوزه IT انتخابات شناسایی شد.

باقری ادامه داد: هدف از مانور انتخاباتی مدیریت اجرایی، حفاظت و امنیت، آموزش راهبردی و کاربری سیستم جامعه اتوماسیون انتخابات و ثبت‌نام الکترونیکی انتخابات بوده که در این راستا افراد آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات گچساران حفظ آمادگی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و تست نرم‌افزار در زمینه فناوری انتخابات و سنجش قدرت آن را از دیگر اهداف برگزاری مانور انتخاباتی دانست.

باقری ضمن تشکر و قدردانی از احساس مسئولیت و دلسوزی عوامل این مانور افزود: بر اساس قانون برگزاری سه انتخابات مهم یازدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در برخی استان‌ها از وظایف مهم فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بوده که در انجام این وظیفه هیچ کوتاهی و سهل‌انگاری قابل قبول نیست.

وی با تأکید بر آمادگی عوامل برگزاری انتخابات و حساسیت انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: مانورهای انتخاباتی یکی از فرآیندهای انجام انتخابات در راستای تست دستگاه‌ها و انجام فرایندهای اعلام وصول دستور شروع انتخابات است.

باقری گفت: فرایند تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و فرآیند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نیز از دیگر فرآیندهای تست شده در مانور انتخاباتی بوده است.

وی کمیته فناوری را عنوان قلب تپنده دیگر کمیته‌های برگزاری انتخابات عنوان کرد و بیان کرد: این کمیته تاکنون به نحو مطلوبی وظایف خود را انجام داده و برای برگزاری انتخابات‌ پیش‌رو آمادگی کاملی دارد.

انتهای پیام/82014/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول