اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری گلپایگان در روز طبیعت

200 کلاه ایمنی موتورسواری بین شهروندان گلپایگانی توزیع شد

به همت شهرداری گلپایگان و در روز طبیعت در محور گلپایگان به کوچری 200 کلاه ایمنی موتورسیکلت بین شهروندان گلپایگانی توزیع شد.

200 کلاه ایمنی موتورسواری بین شهروندان گلپایگانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، با ابتکار شهرداری گلپایگان در روز طبیعت در محور گلپایگان به کوچری کمپ گردشگری برپا شد و شهرداری گلپایگان 200 کلاه ایمنی، پنج هزار جلد کتاب اصول شهروندی، یک هزار لوح فشرده سیمای گردشگری گلپایگان و یک هزار جلد نشریه شهرداری گلپایگان و بیش از دو هزار کیسه زباله بین گردشگران این محور توزیع کرد.

شهردار گلپایگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: همه امکانات شهر برای استقبال از بهار به کار گرفته شده بود و با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، این اقدامات مورد توجه مسافران نوروزی و همچنین شهروندان گلپایگانی قرار گرفته است.

محمود بخشی با بیان اینکه منطقه زیبای کوچری در 10 کیلومتری شهر گلپایگان واقع شده است، ادامه داد: این منطقه به لحاظ  واقع شدن در پایین سد گلپایگان و به خاطر وجود آب و هوای مناسب و جاذبه‌های طبیعی همواره مورد استقبال گردشگران بوده است، اما برخی از گردشگران مسائل زیست محیطی را رعایت نمی‌کنند و زباله‌ها را در طبیعت رها می‌کنند که برای جلوگیری از این امر شهرداری گلپایگان تصمیم گرفت در روز طبیعت بیش از دو هزار کیسه زباله را بین گردشگران این منطقه توزیع کند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته ایمن قرار داریم، به راکبان موتورسوار این محور 200 کلاه ایمنی از طرف شهرداری گلپایگان تقدیم کردیم تا با رعایت نکات ایمنی از بروز تصادفات جلوگیری کنیم.

وی همچنین به جاده کوچری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در این محور پرتردد همواره شاهد تصادفات ناگواری بوده‌ایم، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری گلپایگان برای دو بانده شدن این محور هزینه شد و اجرای باند دوم از اواخر فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63014/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول