اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوگواره یاس نبوی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش رهپویان ولایت با اجتماع بزرگ بانوان در گلستان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری همایش رهپویان ولایت با اجتماع بزرگ بانوان به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش رهپویان ولایت با اجتماع بزرگ بانوان در گلستان

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سوگواره یاس نبوی چندین سال است که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تکریم مقام شامخ حضرت زهرا (س) برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه همایش رهپویان ولایت ویژه برنامه شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) است، خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگی از بانوان به مناسبت ایام فاطمیه در امامزاده نور (ع) مرکز گلستان گرد هم می‎آیند و در این راستا تبیین سیره عملی بی‎بی دو عالم فاطمه زهرا (س) انجام می‎شود.

ولایت‎محوری و دفاع از حریم ولایت ویژگی بارز حضرت زهرا (س) بوده است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تصریح کرد: سخنران مراسم رهپویان ولایت حجت‎الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان است.

سلیمانی‎فرد از بانوان به عنوان پرچمداران ولایت یاد کرد و متذکر شد: ولایت‎پذیری، ولایت‎محوری و دفاع از حریم ولایت از ویژگی‎های بارز بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) بوده که بانوان باید با تأسی از ایشان، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب ببندند.

وی با بیان اینکه حضرت صدیقه طاهره (س) نخستین شهیده راه ولایت بوده است، ابراز داشت: همه باید در راه ولایت قدم بردارند چنانچه در طول تاریخ نیز بانوان همپای مردان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ... در پشت سنگرهای جبهه نقش‌آفرینی کردند و همواره حامی و پشتیبان ولایت بودند.

پرچم ولایت در جامعه اسلامی همواره در اهتزاز است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه پرچم ولایت در جامعه اسلامی همواره در اهتزاز است، گفت: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری شده باید در راستای اهداف بلند انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

همایش رهپویان ولایت به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، سپاه نینوا گلستان در امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول