اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بهار:

9 هزار و 660 جلد سند روستایی در بهار صادر شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار گفت: 9 هزار و 660 جلد سند روستایی در شهرستان بهار صادر و به متقاضیان واگذار شده است.

9 هزار و 660 جلد سند روستایی در بهار صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسین سماواتی‌ عصر امروز در نشست فرماندار با پرسنل بنیاد مسکن شهرستان بهار اظهار داشت: طرح هادی تمام روستاهای شهرستان به پایان رسیده و بازنگری طرح هادی در دو روستای «هارون‌آباد» و «راه هموار» در دستورکار قرار دارد.

وی اضافه کرد: صدور 9 هزار و 660 جلد سند روستایی در شهرستان بهار و واگذاری به متقاضیان از دیگر افتخارات بنیاد مسکن است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار به حوزه مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: تعداد 5 هزار و 477 نفر از متقاضیان تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شدند و تا کنون 5 هزار و 365 نفر به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: 4 هزار و 658 طرح عقد قرارداد شده و برای 24 هزار و 401 واحد پایان کار صادر شده است.

سماواتی همچنین به مسکن مهر اشاره کرد و ابراز داشت: در شهرهای صالح‌آباد، لالجین و مهاجران 139 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون 114 نفر موفق به عقد قرارداد شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: دربخش مسکن مهر 99 ساله در شهر صالح‌آباد، 23 قطعه زمین در قالب گروه‌های سه نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته و در حال ساخت است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار به ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: در 10 روستا ساماندهی با 98 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

در ادامه فرماندار شهرستان بهار گفت: مردم روستایی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و باید خدمات بیشتری به روستاها صورت گیرد، چراکه با توسعه روستاها به توسعه کشور دست خواهیم یافت.

نصرت‌الله گلکارزاده اضافه کرد: خدمات بنیاد مسکن در سطح روستاها چشمگیر بوده و این نهاد توانسته در راستای رفاه و آسایش مردم روستایی گام بردارد.

وی در پایان اذعان کرد: اعتبارات باید براساس نیازسنجی‌ها صورت گیرد و به روستاهایی که محروم هستند خدمات بیشتری ارائه شود.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول