اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

کشتارگاه صنعتی بجنورد بهینه سازی شد

شهردار بجنورد با اشاره به اقدامات اصلاحی انجام شده در کشتارگاه صنعتی این شهر اعلام کرد: هم اکنون کشتارگاه صنعتی بجنورد به صورت بسیار مطلوبی بهینه‌سازی شده است.

کشتارگاه صنعتی بجنورد بهینه سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کیوان دژهوت در نشست کمیسیون بهداشت شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: برای بهینه سازی تنها کشتارگاه صنعتی خراسان شمالی در بجنورد حدود 10 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی 6 میلیارد ریال از این اعتبارات را از محل اعتبارات سفر رهبری به استان و 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری برشمرد.

دژهوت تصریح کرد: کشتارگاه صنعتی هم اینک به معنای واقعی به شاخص‌های صنعتی رسیده و هیچ‌گونه دغدغه‌ای از سنوات گذشته وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش مصرف برق در این کشتارگاه گفت: با اقداماتی که از سوی مشاوران برق انجام شده اکنون میزان مصرف تقلیل چشمگیری یافته است.

به گفته شهردار بجنورد، طرح کاهش مصرف برق به روش‌های بهینه‌سازی در سطح مجموعه‌های تحت مدیریت شهرداری به‌صورت پایلوت در کشتارگاه صنعتی انجام که نتایج خوبی را به همراه داشت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در سال‌های اخیر در این شهر انجام شده است، افزود: پروژه انتقال آب‌های سطحی و بازگشایی خیابان نادر از همین اقدامات بوده که سبب ارتقای بهداشت محیط و جلوگیری از آلودگی‌ها خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی بجنورد هم توجه به بهداشت را در ارائه هر چه بیشتر به شهروندان ضروری عنوان کرد.

سیداسماعیل سیدی تصریح کرد: باید فضای نشاط و شادابی را با اجرای برخی از پروژه‌ها در شهر و شهروندان تأمین کرد.

وی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی عمومی خانوادگی که به‌ صورت زنده از شبکه سه برگزار خواهد شد، در بجنورد خبر داد.

سیدی اظهار کرد: این همایش پیاده‌روی خانوادگی 6 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود که به همین منظور نشست هماهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/63001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول