اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیریت بحران شهرداری اصفهان:

مدیریت بحران شهر‌ها نباید جزیره‌ای و غیر‌رسمی باشد

جانشین مدیریت بحران شهرداری اصفهان گفت: مسئولان برای مدیریت بحران شهر‌ها نباید از سیاست‌های جزیره‌ای و غیر‌رسمی استفاده کنند.

مدیریت بحران شهر‌ها نباید جزیره‌ای و غیر‌رسمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن رنجبر ظهر امروز در جمع مدیران مدیریت بحران شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور با اشاره به اینکه شهرداری، نیروی انتظامی و بسیج در زمان وقوع حوادث با استفاده از شاخصه‌های یکدیگر نسبت به مدیریت بحران اقدام می‌کنند، اظهار کرد: نقش مردم در راستای مدیریت بحران‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان با اجرای طرح تبدیل محلات شهر به محلات پایدار گام‌های مهمی در راستای استفاده گسترده از مشارکت‌های مردم را انجام داده است، اضافه کرد: در زمان وقوع حوادث باید از وجود مکان‌های اسکان اضطراری در سطح شهر‌ها برخوردار باشیم.

جانشین مدیریت بحران شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه مدیریت حوادث و بحران‌ها به همکاری تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی با یکدیگر نیاز دارد، تصریح کرد: تمامی این مجموعه‌ها باید برای کنترل حوادث با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی با اشاره به اینکه وجود یک برنامه منسجم برای مدیریت واحد و یکپارچه شهر‌ها در زمان وقوع بحران‌ها الزامی است، ادامه داد: مسئولان برای مدیریت بحران شهر‌ها نباید از سیاست‌های جزیره‌ای و غیر‌رسمی استفاده کنند.

رنجبر در پایان با اشاره به ضرورت وجود یک مدیریت حماسی و جهادی برای کاهش کمبود‌های موجود در راستای مدیریت بحران‌ها و حوادث بیان کرد: در حال حاضر مدیریت حماسی و جهادی در راستای کاهش بحران‌ها و تهدیدات موجود در سطح کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول