اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال کردستان:

دیگر توانایی ریاست هیئت را ندارم/ با کمال میل کناره‌گیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال کردستان در مراسم تجلیل از بانوان هندبالیست تیم شهید شکوهی با بیان اینکه دیگر توانایی ریاست هیئت هندبال کردستان را ندارم، گفت: با کمال میل حاضرم از ریاست این هیئت کناره‌گیری کنم.

دیگر توانایی ریاست هیئت را ندارم/ با کمال میل کناره‌گیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تجلیل از بانوان هندبالیست تیم شهید شکوهی شامگاه دوشنبه در سالن بهنام‌شاد این شهرستان و با حضور مدیران، کادر فنی  و بازیکنان این تیم، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و با شرکت شمار زیادی از خانواده‌های ورزش دوست کردستانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، رئیس هیئت هندبال کردستان با بیان اینکه هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی حاصل نمی‌شود، اظهار داشت: طی 35 سال گذشته ورزش هندبال در کردستان فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا امروز به این جایگاه رسیده است.

سعید مردوخی با اشاره به کسب موفقیت‌های متعدد در بخش هندبال زنان و مردان، علت این مسئله را برنامه‌ریزی و دوری از حاشیه‌ها عنوان کرد.

وی، حضور 50 نفر از هندبالیست‌های استان در سال‌های اخیر در تیم‌های ملی مختلف را نشانه این حرکت با برنامه دانست و ادامه داد: 10 نفر از این بازیکنان در پیراهن تیم ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند.

رئیس هیئت هندبال کردستان با اشاره به کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور توسط تیم شهید شاهرخ شکوهی، این موفقیت را حاصل هشت ماه کار طاقت‌فرسا با استفاده از راهنمایی‌های دلسوزانه و پدرانه مدیریت این باشگاه دانست و افزود: حضور عبدالله عزیزی در ورزش کردستان یک نعمت بزرگ است.

مردوخی با بیان اینکه هندبال استان کردستان نسبت به سایر استان‌ها به لحاظ وجود استعداد و قابلیت‌های فردی کمبودی ندارد، تصریح کرد: چنانچه حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد؛ می‌توان به آینده هندبال کردستان امیدوار بود، چراکه ظرفیت پیشرفت و رشد و ترقی در این استان کاملاً فراهم است.

وی، کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر بانوان هندبالیست در سال جاری را نمادی از این ظرفیت و استعدادهای خدادادی برشمرد.

رئیس هیئت هندبال کردستان با اشاره به اینکه تیم شکوهی توانایی رسیدن به رتبه دوم جدول را هم داشت، ابراز داشت: به برخی اشتباهات خودمان باختیم که امیدواریم در سال‌های آینده با رفع نقایص و به حداقل رساندن اشتباهات به مکان‌های بهتری در جدول دست پیدا کنیم.

مردوخی از حمایت خانواده‌های ورزشکاران که آنها را در تمام شرایط یاری کردند تشکر کرد و گفت: بدون نقش‌آفرینی آنها رسیدن به این موفقیت میسر نبود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید دید خود را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات سخت مالی، دیگر توانایی ریاست هیئت را ندارم و بهتر است شخص دیگری جایگزین من در این سمت شود.

رئیس هیئت هندبال کردستان در پایان اعلام کرد که در صورت انتخاب نفر دیگر برای تصدی این پست با تمام قوا برای خدمت به هندبال در کنار این فرد حاضر و آماده هرگونه مشاوره خواهم بود.

در ادامه این مراسم، سرمربی تیم هندبال شکوهی طی سخنان کوتاهی با تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزشی استان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت باشگاه، اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد.

نشمین شافعیان ابراز امیدواری کرد که با افزایش امکانات و بهره‌گیری از برنامه‌های منسجم‌تر، این تیم در آینده عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را از آن خود کند.

در پایان این مراسم، کاپ ویژه تیم سوم به عبدالله عزیزی مدیر باشگاه شکوهی تحویل داده شد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول