اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در صورت اعلام آمادگی و همکاری بیمه‌های درمانی، طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در آذربایجان غربی همزمان با 9 استان دیگر اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کوروش ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح درمانی پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران آغاز شده بود و در هفت استان دیگر شامل خوزستان، قزوین، یزد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی کلید خورده که به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: اعتبارات ویژه‌ای از سوی وزیر بهداشت برای این طرح تخصیص یافته و با توجه به زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود، آذربایجان غربی نیز از جمله استان‌های مجری این برنامه در کشور است و اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع می‌تواند گامی مهم در کاهش هزینه‌های درمانی باشد.

وی کل جامعه شهری را افراد زیرپوشش این طرح عنوان کرد و گفت: پیش از این طرح پزشک خانواده در مناطق روستایی اجرا شده و در این مرحله همه جمعیت شهری که عددی بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر خواهند بود، شامل برنامه پزشک خانواده هستند.

ساکی با بیان اینکه پزشکان زیادی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در صورت اعلام آمادگی بیمه‌های درمانی، طرح درمانی پزشک خانواده و نظام ارجاع به زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/61012/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول