اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه:

36 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه در سال 91 مورد اجرای طرح هادی قرار گرفت

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: در سال 91 بالغ بر 4 میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شهرستان شد که اجرای طرح هادی در 36 روستای بالای 20 خانوار از مهمترین این موارد بود.

36 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه در سال 91 مورد اجرای طرح هادی قرار گرفت

سعید درخشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: بالغ بر 4 میلیارد تومان در سال 91 صرف پروژه‌های عمرانی شهرستان شد.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه  اجرای طرح هادی در روستا‌ها را از جمله اقدامات بنیاد مسکن در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر خواند و گفت: اجرای این طرح باعث رونق بخشیدن به فعالیت روستایی و امیدواری روستا‌نشینان می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح هادی را بهسازی محیط روستایی، ارتقاء بهداشت، هدفمند نمودن ساخت و سازها، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارایه خدمات دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور دانست.

درخشیان در ادامه با بیان این‌که اجرای طرح هادی از مهمترین پروژه‌های عمرانی اجرا شده در روستا‌ها بود، بیان کرد:  این طرح در سال گذشته در 36 روستای شهرستان  به اجرا در‌آمد.

وی عملیات اجرایی این طرح را شامل احداث و اصلاح شبکه معابر، تخریب و بازگشایی  معابر، دیواره سازی، اجرای پارک محله، آسفالت و اجرای سنگ‌فرش و  زیرسازی معابر عنوان کرد.

این مسئول حوزه مسکن تهیه طرح هادی روستایی را برنامه لازم‌الاجرا خواند و  افزود: قبل از اجرای طرح هادی، عملیات اجرایی آن تهیه و برای اجرا  آماده می‌شود.

درخشیان در ادامه با بیان اینکه در سال91 تعداد 32 روستا از شهرستان کهگیلویه مورد تهیه طرح قرار گرفتند، گفت: اعتبار برآوردی طرح هادی در این تعداد روستا را بالغ بر 312 میلیون تومان است.

جذب بیش از 90 درصد اعتبارات در زمینه بهسازی و اجرای مسکن مهر از دیگر اقدامات اجرا شده بنیاد مسکن کهگیلویه بود که در سال گذشته صورت گرفت.

به گفته درخشیان قریب به 2 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار این موارد بود که توسط بنیاد مسکن شهرستان جذب شد.

انتهای پیام/82016/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول