اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خبر داد

اسکان 2500 خانوار در مدارس کنگان

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از اسکان 2 هزار و 500 خانوار در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان 2500 خانوار در مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش کنگان اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا انتهای آن شاهد همکاری مطلوب آموزش و پرورش کنگان با ستاد اسکان و تسهیلات سفر بودیم.

وی افزود: مدیران مدارس تلاش خوبی داشتند و در ایام تعطیل نیز در امر خدمات‌رسانی کوتاهی نکردند که این امر رضایت خاطر مهمانان را فراهم کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از اسکان 2 هزار و 500 خانوار در مدارس این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از 2 هزار و 500 خانوار از مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی در مدارس کنگان اسکان یافتند.

شریف تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شهر کنگان نیز پذیرای مسافران از نقاط مختلف کشور بود و امسال با تدبیر مناسبی که اندیشیده شد، مسافران نوروزی در 27 آموزشگاه، 146 کلاس درس، 3 سالن ورزشی و یک اردوگاه فرهنگی تربیتی اسکان داده شدند.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: مهمانان نوروزی از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: آموزش و پرورش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

شریف گفت: حضور در انتخابات گامی برای تحقق حماسه سیاسی است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول