اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لردگان خبر داد

پیش‌بینی 300 شعبه اخذ رای در شهرستان لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: پیش‌بینی می‎شود 300 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان مستقر شود.

پیش‌بینی 300 شعبه اخذ رای در شهرستان لردگان

علی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: این شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارد.

وی افزود: تمام تدابیر امنیتی و اجرایی برای برگزاری این انتخابات در نظر گرفته شده و در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.

زاهدی از پیش‌بینی 300 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد قطعی شعب اخذ رای شهرستان هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‎شود بین 280 تا 300 شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر شود.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: این تعداد شعبه اخذ رای برای بخش‌های مرکزی، فلارد، خانمیرزا، منج و رودشت پیش‌بینی شده است. در برخی از روستاهای شهرستان که واجد شرایط برای انتخابات شوراها نیستند فقط انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‏شود.

وی با اشاره به حضور حماسی و حداکثری مردم لردگان در صحنه‌های مهم و حساس کشور، اظهار کرد: مردم این شهرستان با پیشینه خوبی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی دارند همواره مایه عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند و این بار هم با حضور حماسی و باشکوه خود در پای صندوق‌های رای این موضوع را بار دیگر اثبات می‎کنند.

زاهدی افزود: مردم این شهرستان مردمی ولایت‌مدار هستند و همواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و مطیع امر ایشان هستند.

فرماندار شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هم تمام تلاش خود را می‌کند تا امانت‌دار خوبی برای مردم باشد و انتخاباتی سالم و بی‌حاشیه را برگزار کند.

انتهای پیام/68004/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول