اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام فاطمیه

209 مبلغ دینی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 209 مبلغ و مبلغه دینی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

209 مبلغ دینی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالحمید صفوی صبح امروز در نشست شورای اداری این سازمان اظهار کرد: 209 مبلغ و مبلغه دینی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این مبلغین با هدف تبلیغ و نشر احکام مبین اسلام و معارف اهل‌بیت (ع)، تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)، بیان جایگاه زن در جامعه اسلامی و موقعیت حضرت زهرا (س) به عنوان یک زن در پیشبرد اسلام و حمایت از ولایت در ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

صفوی یادآور شد: مبلغین اعزامی شامل 49 مبلغ و 15 مبلغه از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان هستند.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 145 مبلغ بومی در این ایام گفت: از این تعداد 60  نفر از ائمه جماعت و 25 روحانی مستقر به همراه 60 مبلغه با روحانی اعزامی در امر تبلیغ همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغین و مبلغات تا پایان ایام فاطمیه فعالیت‌های تبلیغی خود را در نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان‌های استان انجام می‌دهند.

صفوی با بیان اینکه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى است که منابع حدیثى و تاریخ شیعه و سنى بر آن گواه است، افزود: حضرت فاطمه (س) روح بزرگ و بی‌نظیری داشتند و گواه آن تربیت امامان معصومی چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است.

وی افزود: حضرت صدیقه طاهره (س) در پاسداری از ولایت حضرت علی (ع) تا پای جان پیش رفت و ما نیز با درس گرفتن از این بانوی بزرگ اسلام باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول