اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

پرسپولیس سرمست صعود به فینال جام حذفی است/ ذوب‌آهن با زیرکی برنده بازی می‌شود

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم پرسپولیس سرمست از رسیدن به فینال جام حذفی است و تیم ذوب‌آهن بهترین موقعیت برای شکست دادن این تیم را در اختیار دارد.

پرسپولیس سرمست صعود به فینال جام حذفی است/ ذوب‌آهن با زیرکی برنده بازی می‌شود

حسن حاج رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: غلبه بر تیم پرسپولیس برای ذوب‌آهن کار دور از دسترسی نیست، زیرا پس از صعود سرخ‌پوشان تهرانی به فینال جام حذفی شور و شعف عجیبی در این تیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حواس تیم پرسپولیس بر روی قهرمانی در جام حذفی متمرکز شده است، تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها به دنبال قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی هستند و از این رو برای مسابقات لیگ انگیزه کافی ندارند، زیرا نتایج به دست آمده در سه هفته باقی مانده تأثیر خاصی بر وضعیت این تیم ندارد.

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی تیم پرسپولیس، بهترین موقعیت برای غلبه بر این تیم در اختیار ذوب‌آهن است و در صورتی که بازیکنان ذوب‌آهن اشتباه نکنند، شکست دادن حریف کار دشواری نیست.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن برای سر و سامان دادن به وضعیتش در جدول رده‌بندی نیازمند برد در این دیدار است، تاکید کرد: تیم ذوب‌آهن در حال حاضر حمایت خوبی را از سوی باشگاه و شرکت ذوب‌آهن و هواداران متوجه خود می‌بیند و از لحاظ روحی و روانی وضعیت مناسبی دارد.

حاج رسولی‌ها افزود: ذوب‌آهن برای شکست دادن پرسپولیس نیاز به تفکر، تمرکز و آرامش دارد و با تکیه بر این سه فاکتور می‌تواند برنده این مسابقه حساس شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول