اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

فرصت سه هفته‌ای ذوب‌آهن تمدید نمی‌شود

با وجودی که تیم ذوب‌آهن برابر تیم راه آهن به تساوی دست یافت و با تیم آلومینیم هم امتیاز شد، اما همچنان این فرصت را در اختیار دارد تا در سه هفته باقی مانده زمینه صعود به مرحله پلی‌آف و بقا در لیگ برتر را فراهم کند.

فرصت سه هفته‌ای ذوب‌آهن تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سه هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال فرصت باقی مانده و در سه هفته باقی مانده از این مسابقات، تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شود.

تیم ذوب‌آهن اصفهان که در حال حاضر در رده چهاردهم جدول رده‌بندی جای گرفته، همچنان یکی از کاندیداهای سقوط به شمار می‌رود و سه هفته فرصت دارد تا شرایط بقا در لیگ را برای خود فراهم کند.

تیم ذوب‌آهن این فرصت را در اختیار داشت تا با برتری برابر راه‌آهن موقعیتش در رده چهاردهم جدول رده‌بندی را استحکام ببخشد، اما تساوی برابر شاگردان دایی موجب شد تا نماینده اصفهان با تیم آلومینیم هم امتیاز شده و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده چهاردهم جای بگیرد.

تیم داماش گیلان با 37 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و بلا توجه به اختلاف امتیاز موجود گرفتن جایگاه این تیم تا حدود بسیاری دشوار است، اما در حال حاضر تنها شرط ذوب‌آهن برای بقا حفظ جایگاه فعلی در رقابت با نماینده هرمزگان است.

تیم ذوب‌‌آهن از ابتدای لیگ تاکنون امتیازات مهمی را از دست داده است، اما در سه هفته پایانی فرصت برای بذل و بخشش امتیازات باقی نمانده و سفید و سبزپوشان اصفهانی باید در سه دیدار آینده خود تنها در اندیشه پیروز شدن باشند.

شاگردان فرهاد کاظمی سه هفته فرصت دارند تا موقعیت به خطر افتاده این تیم را التیام بخشیده و در مرحله پلی‌آف نیز سربلند بیرون بیایند تا فوتبال اصفهان همچنان دو تیم لیگ برتری داشته باشد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول