اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال

صعود ذوب‌آهن به مرحله پلی‌آف به خطر افتاد

تساوی بی‌هنگام ذوب‌آهن برابر راه‌آهن تهران موجب شد تا موقعیت این تیم برای صعود به مرحله پلی‌آف و افزایش شانس بقا در لیگ برتر به خطر بیفتد.

صعود ذوب‌آهن به مرحله پلی‌آف به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه تساوی برای این دیدار رقم خورد.

دو تیم در نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفته بودند با این حال در نیمه دوم مجتبی شیری در دقیقه 86 راه‌آهن را از حریفش پیش انداخت اما در دقیقه 91 بازی علیرضا محمد تیم ذوب‌آهن را از خطر شکست نجات داده و بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

تیم ذوب‌آهن با یک امتیاز به دست آمده 31 امتیازی شده و در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند اما در یکی از دیدارهای این هفته تیم آلومینیوم برابر حریفش به پیروزی دست یافت تا این تیم نیز 31 امتیازی شود.

تیم ذوب‌آهن برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال و افزایش شانس بقا در لیگ برتر باید رده چهاردهم را حفظ کند اما با توجه به هم‌امتیاز شدن با تیم آلومینیوم به نظر می‌رسد کار بسیار دشواری را پیش‌رو داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول