اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی

چهار کشتی‌گیر نوجوان فرنگی‌کار قزوینی روی تشک می‌روند

در جریان رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی، چهار کشتی‌گیر نوجوان فرنگی‌کار قزوینی روی تشک می‌روند.

چهار کشتی‌گیر نوجوان فرنگی‌کار قزوینی روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روز دوم مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که با حضور 300 کشتی‌گیر از سراسر کشور برگزار می‌شود، چهار کشتی‌گیر شایسته قزوینی برای رقابت با حریفان خود بر روی تشک می‌روند.

حسن توانگر و حسین قاسمی در وزن 63 کیلوگرم، حامد احمدزاده در وزن 85 کیلوگرم و مرتضی جلالی در وزن 100 کیلوگرم برای رویارویی با حریفان خود سرشاخ می‌شوند تا شانس خود را برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی محک بزنند.

اما پیش از این نیز هفت کشتی‌‌گیر نوجوان فرنگی‌کار استان قزوین که در سه وزن مقابل رقیبان خود سرشاخ شده بودند، توفیق چندانی پیدا نکردند و با شکست مقابل رقیبان از گردونه مسابقات خارج شدند.

علیرضا جانب‌پور و حمیدرضا شاه‌محمدی در وزن 50 کیلوگرم، محمد مقدمی، امیر قاسمی در وزن 54 کیلوگرم و مهدی هادی‌پور، علی محمودی و اسماعیل کشاورز در وزن 58 کیلوگرم که به مصاف رقیبان خود رفته بودند، شکست خوردند تا بخت حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهند‌.

این رقابت‌ها در حالی در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است که چهار کشتی‌گیر فرنگی‌کار نوجوان استان پیش از این با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به طور مستقیم جواز حضور در دومین اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را به دست آورده‌اند.

مجید خلیلی کشتی‌گیر شایسته قزوینی به عنوان نخستین کشتی‌گیری بود که سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن 58 کیلوگرم با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شد با نظر کادر فنی جواز حضور در دومین مرحله اردوی تیم ملی را کسب کند‌.

عباس بذرپاش در وزن 69 کیلوگرم، محمد فرجی در وزن 76 کیلوگرم و محسن جهانگیری در وزن 85 کیلوگرم نیز از دیگر کشتی‌گیرانی بودند که در جریان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور موفق شدند با کسب عناوین پنجمی تا هشتمی و با نظر کادر فنی به اردوی دوم انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند‌.

در این سال‌ها میزبانی مهم‌ترین رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور به قزوین سپرده شده تا به نوعی اثبات شود که این هیئت ورزشی عزم خود را جزم کرده است تا در رقابت‌های آتی بتواند درخشش بهتر و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول