اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به اردوی تیم ملی زیر 21 سال

والیبالیست قمی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام می‌شود

والیبالیست قمی با دعوت به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود.

والیبالیست قمی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از کسب جواز صعود به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، اکنون ملی پوشان والیبال کشورمان با آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود قصد حضور پرقدرت و موفق در جدال با تیم‌های مطرح جهان را دارند.

رزاقی نخستین والیبالیست قمی موفق در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

در یک دهه اخیر والیبال ایران در عرصه جهانی و به خصوص در پیکارهای رده‌های سنی پایه والیبال آسیا و جهان همواره جزو تیم‌های برتر بوده و حضور همیشگی والیبالیست‌های ایرانی به عنوان یک پدیده از قاره کهن در جمع چهار تیم شاخص جهان گویای این واقعیت است.

بعدها استعدادهایی که در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه درخشیدند به رده‌های سنی بالاتر آمدند و همین بازیکنان برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان، تیم ملی بزرگسالان ایران را به مسابقات جهانی این رشته بردند و اکنون ایران قدرت اول آسیا و یکی از تیم‌های قابل احترام والیبال جهان به شمار می‌رود.

مقام سوم ایران در والیبال قهرمانی سال 212 جوانان زیر 21 سال آسیا

در این سال‌ها همواره والیبال قم در حسرت حضور حداقل یک ملی پوش در ترکیب تیم‌های ملی والیبال رده‌های سنی مختلف کشورمان بوده است اما بعد از معرفی چندین بازیکن مستعد در سه چهار سال اخیر، اکنون یکی از آنها عضو تیم ملی جوانان اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

این بازیکن رضا رزاقی پاسور خوش قد و قامت والیبال قم در تیم‌های جوانان و بزرگسالان هلال احمر و سفیر قم است که در سال 1391 درخشش خیره کننده در ترکیب نماینده‌های قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داشت و با تیم ملی به مقام سوم آسیا نیز دست یافت.

تیم ملی والیبال جوانان زیر 21 سال کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در مهرماه سال قبل در ارومیه برگزار شد، با درخشش این بازیکن و سایر ملی پوشان خود توانست مقام سوم آسیا را به دست آورده و به مسابقات جهانی ترکیه راه یابد.

برگزاری پیکارهای والیبال قهرمانی جوانان جهان در ترکیه

مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان از اول تا دهم شهریور ماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود و به همین منظور فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال زیر 21 سال اسامی 21 بازیکن را برای حضور در مرحله اول اردوی آمادگی این تیم که از بیست و ششم فروردین آغاز می‌شود، معرفی کرد.

بر این اساس رضا رزاقی، سپهر حیدری، آرمین صادقیانی، رشید یوسفی، مصطفی باقری، علی دانش پور، صابر جواهری، آرش تقوی، علیرضا نصر اصفهانی، سالار حیدری، سعید تقوی، صابر اسماعیل پور، علی جعفری، محمد فلاح زرچوب، محمد رضی، جواد حسین آبادی، علی رشیدی، شهاب احمدی، قاسم کارخانه، رسول شهسواری و محمدرضا فتاحی 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان هستند.

فرهاد نفرزاده به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی زیر 21 سال 10 مرحله اردو برنامه ریزی کرده است که برگزاری چند دیدار تدارکاتی با دیگر تیم‌های ملی زیر 21 سال جهان از جمله برنامه‌های این تیم تا آغاز رقابت‌های جهانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول