اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر بشرویه

یک خانواده گرفتار در سیل بشرویه نجات یافت

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بشرویه یک خانواده را که در مسیر روستای کال نخاب در سیل گرفتار شده بودند، نجات دادند.

یک خانواده گرفتار در سیل بشرویه نجات یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بشرویه اظهار کرد: در پی بارندگی‌های چند روز اخیر و جاری شدن سیل در بعضی مناطق کوهستانی بشرویه تردد در این مسیرها با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: شب هجدهم فروردین ماه یک خودروی سواری که در حال حرکت به سمت روستای کال نخاب بود به علت جریان شدید آب در دام سیل گرفتار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه افزود: این حادثه در ساعت 18 به کشیک جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد و بلافاصله چهار نفر از امدادگران و نجاتگران سیلاب جمعیت و یک نفر پرسنل به محل حادثه در 35 کیلومتری شهرستان اعزام شدند. 

عارفیان اذعان داشت: امدادگران پس از ارزیابی اولیه این حادثه بلافاصله موارد مورد نیاز و برقراری ایمنی صحنه کار را بررسی کرده و پس از امدادرسانی این خانواده مذکور را به مکان امن انتقال دادند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول