اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

همایش بزرگ پیاده‌روی کارکنان پارس جنوبی برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده‌روی کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی کارکنان پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، ظهر امروز و به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس در این آیین اظهار داشت: این همایش بزرگ به مناسبت هفته سلامت و با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» برگزار شده است.

حسن آخوندی با تاکید بر شعار سلامت امسال افزود: فشار خون از جمله بیماری‌های شایع در ایران است که باید با آموزش، اطلاع‌رسانی و پیشگیری به درمان آن بپردازیم.

وی اضافه کرد: می‌توان با پرهیز از خوردن غذاهای پرچرب و ورزش کردن فشار خون را کنترل کرد و نشاط و شادابی را به زندگی برگردانیم.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس همچنین مصرف دخانیات را مهم‌ترین عامل فشار خون ذکر کرد و گفت: ورزش کردن و فعالیت‌های بدنی مستمر تاثیر بسزایی در کنترل این بیماری غیر واگیر دارد و قطعاً  با عمل به این موارد شاهد جامعه‌ای سالم خواهیم بود.

آخوندی بیان کرد: نزدیک به 20 درصد از مردم به بیماری فشار خون مبتلا هستند که بیشتر این افراد از بیماری خود اطلاع چندانی ندارند و این امر باعث شده تا بهداشت و درمان صنعت نفت نگاه ویژه‌ای به کنترل و پیشگیری این بیماری داشته باشد.

وی در پایان افزود: سلامت نقش مهمی در زندگی کارکنان صنعت نفت دارد و قطعاً اینگونه برنامه‌ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

در حاشیه این مراسم نیز ایستگاه اندازه‌گیری فشار خون نیز برپا بود و فشار خون کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس سنجیده شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول