اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

دانشگاه باید ظرفیت خود را برای خلق حماسه سیاسی به کار گیرد

سرپرست دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیازمند برنامه منسجم و دقیق است و دانشگاه صنعتی نیز باید تمامی ظرفیت‌های خود را برای خلق این حماسه به کار گیرد.

دانشگاه باید ظرفیت خود را برای خلق حماسه سیاسی به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر اختری، در نخستین جلسه شورای دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال 92 با اشاره به سخنان نوروزی رهبر فرزانه انقلاب و نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند اتخاذ تدابیر و برنامه منسجم و دقیق است و این دانشگاه نیز باید تمامی ظرفیت‌های خود را برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به کار ببندد.

وی با اشاره به نقش قابل تأمل دانشگاه‌ها و اساتید در افزایش بصیرت سیاسی و ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و آحاد جامعه تاکید کرد: نیاز است زمینه حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: گسترش بخش‌های پژوهش و فناوری توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و بومی، ارتقاء کیفیت تولید و خدمات و افزایش بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت و این موضوع میزان اثرگذاری و نقش آفرینی دانشگاه‌ها را در پیشرفت کشور و تحقق حماسه اقتصادی موجب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها در پیشبرد اهداف دانشگاه صنعتی افزود: افزایش سطح کیفی و حرکت به سوی تحصیلات تکمیلی، راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و مرتبط با صنعت، توسعه ساخت و سازها و تجهیزات آزمایشگاهی با اتکا به وسایل ساخت داخل، جزو برنامه‌های دانشگاه صنعتی در سال ‌جاری خواهد بود.

 اختری خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با اعتماد به‌ نفس، خودباوری و خلاقیت، پیشرفت‌های علمی و فنی را نیز به دست آورده‌اند و لذا برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین ‌شده برنامه سند چشم‌انداز، همه اقشار جامعه و به ویژه مسئولان نظام، حفظ اتحاد و انسجام ملی را باید مد نظر قرار دهند. 

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول