اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال صورت گرفت

اسکان 72 هزار نفر در مدارس مرودشت

رئیس آموزش و پرورش مرودشت گفت: در سال جاری بیش از 72 هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.

اسکان 72 هزار نفر در مدارس مرودشت

مرتضی چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: 72 هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب 469 خانوار از 27 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری در مدارس مرودشت اسکان داده شدند.

وی افزود: پایگاه اسکان مهمانان نوروزی این شهرستان با برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی خود و با همکاری 125 نفر از نیروهای مجرب و آموزش دیده در 86 مدرسه و در دو ستاد اصلی و فرعی در راستای تأمین آسایش میهمانان نوروزی و مسافران و گردشگران تمام تلاش خود را به کار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: تمام مدارس ستاد اسکان به امکاناتی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال، بخاری، اجاق گاز، حمام و سرویس‌های بهداشتی مجهز شده بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت اضافه کرد: شهرستان مرودشت با دارابودن جاذبه‌های گردشگری فراوان و آب و هوای متبوع و دل‌انگیزی که در فصل بهار دارد هر ساله میزبان تعداد بسیاری از هموطنان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی است.

چراغی در پایان اذعان داشت: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی فارس نسبت به سایر استان‌ها، میهمانان بسیاری را پذیرا بودیم و بیش از سه درصد از اسکان اداره کل آموزش و پرورش فارس، سهم آموزش و پرورش مرودشت شد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول