اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

قطار پیشرفت کشور هرگز متوقف نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان باید بدانند قطار پیشرفت و رشد همه‌جانبه کشور به ویژه در عرصه علمی هرگز متوقف نخواهد شد.

قطار پیشرفت کشور هرگز متوقف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع دانش آموزان مدرسه المهدی (عج) اراک اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با سرعت در مسیر پیشرفت در حرکت است و لحظه‌ای از حرکت ناامید نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با وجود همه کارشکنی‌ها و فشارهای دشمنان این کشور توانست در سایه خودباوری و با تکیه بر دانش داخلی به قله‌های بلند علم و فناوری دست یابد که این افتخارات به برکت خون شهداست.

امام جمعه اراک با اشاره به نامگذاری 20 فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری‌ هسته‌ای بیان داشت: دانشمندان و جوانان غیور و با غیرت ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با وجود فشارها و تحریم‌های سخت دشمنان توانستند به فناوری‌های بزرگی در عرصه علوم و فنون هسته‌ای دست یابند و دراین راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کردند.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه شهدای هسته‌ای بهترین الگوی نسل جوان برای خلق حماسه‌های علمی، سیاسی و اقتصادی هستند، بیان داشت: دشمنان تصور می‌کردند با ترساندن و شهید کردن دانشمندان این مرز و بوم می‌توانند مانع فعالیت‌های ایران در زمینه دستیابی به فناوری‌های هسته‌ای شوند، اما غافل از آن بودند که دانشمندان دیگری قلم شهدای هسته‌ای را به دست خواهند گرفت.

وی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نشانه هراس نظام سلطه از موفقیت و تلاش‌های علمی ایران دانست و افزود: دشمنان باید بدانند هیچ نوع کارشکنی نخواهد توانست مسیر پیشرفت و رشد همه جانبه کشور را منحرف و یا متوقف کند.

انتهای پیام/87001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول