اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

برای دستیابی به لیگ برتر باید راهیان کرمانشاه را از پیش رو برداریم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: حساسیت جدول گروه ب بسیار فشرده و نزدیک به‌ هم است و این موضوع باعث شده تا بازی برابر راهیان کرمانشاه حکم فینال داشته باشد و برنده این مسابقه به لیگ برتر بسیار نزدیک می‌شود.

برای دستیابی به لیگ برتر باید راهیان کرمانشاه را از پیش رو برداریم

امید طیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: پنج تیم بالایی جدول گروه ب رقابت‌های لیگ یک امسال برای صعود مستقیم به لیگ برتر و حداقل رسیدن به بازی پلی‌آف شانس دارند و این نزدیکی و فشردگی باعث شده تا دو هفته پایانی با حساسیت ویژه‌ای دنبال و پیگیری شود.

وی افزود: جدال و بازی مستقیم با تیم‌های بالادستی در جدول بازی‌های شش امتیاز محسوب می‌شوند و برنده این بازی جدا از نتیجه شانس بسیار بالایی از حیث رسیدن به لیگ برتر و دیدار پلی‌آف برخوردار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در مورد کسب نتیجه تساوی بدون گل در رفسنجان برابر تیم مس این شهر تصریح کرد: تیم مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است که با استخوان‌بندی خوبی شکل گرفته و برای جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر بازی بسیار خوبی را برابر ما به نمایش گذاشت، به طوری که نتوانستیم با نتیجه برد از زمین بیرون بیاییم.

به گفته وی نتیجه برد برابر مس رفسنجان ارزش بالایی برای ما داشت که با عدم استفاده از موقعیت‌هایی که داشتیم این فرصت خوب برای رسیدن به پله‌های بالای جدول را از دست دادیم، اما برای رسیدن به بازی پلی‌آف و کسب نیم سهمیه لیگ برتر هر چه داریم باید به نمایش بگذاریم.

طیری در مورد بازی برابر تیم قدرتمند راهیان کرمانشاه اضافه کرد: سرمربیگری این تیم در سال گذشته بر عهده من بود و شناختی از نحوه بازی و همچنین نفرات اصلی این تیم خوب فوتبال کشورمان دارم و با آنالیزی که توسط همکارانم در کادر فنی انجام شده برای برد به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا بازیکن محروم یا مصدومی در این بازی دارند یا خیر؟ ادامه داد: از بین بازیکنان تنها قاسم پوراسدالله را در اختیار نداریم و همه بازیکنان با شادابی و نشاط مطلوبی بعد از بازگشت از رفسنجان در تمرینات حاضر شدند و بدون حاشیه در این هفته برای برد راهیان کرمانشاه و پیروزی در دربی غرب کشور هم‌قسم شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با دعوت از همه مردم و هواداران علاقه‌مند به تیم پاس برای حضور در آخرین بازی خانگی این تیم تأکید کرد: حضور هواداران و جوانان پرشور و ورزش‌دوست همدانی قطعاً تأثیر مثبتی بر تضعیف روحیه حریف و ایجاد انگیزه بازیکنان تیم پاس خواهد شد و که امیدواریم با پیروزی در آخرین دیدار فصل فوتبال امسال دل هواداران را شاد کنیم و عیدی خوبی به این مردم فهیم بدهیم.

وی اذعان کرد: تیم فوتبال پاس لیاقت لیگ برتری شدن را دارد و به یاری خدا و حمایت مردم و هواداران و حتی حضور مسئولان ارشد استان در ورزشگاه با دست‌پر و سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

مسابقه دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه امروز دوشنبه 19 فروردین ماه ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد که بر این اعلام سعید بخشی‌زاده داور وسط، حمیده غمزه و آرمان جهانبخش کمک‌داور و کمیل غلامی داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده بهرام مهرپیما است.

تا قبل از این مسابقه تیم راهیان کرمانشاه با کسب 40 امتیاز در رده سوم و تیم فوتبال پاس همدان با 39 امتیاز در جایگاه پنجم گروه ب رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول