اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفت‌وگو با فارس:

بیش از 2 میلیون نفر از یادمان شلمچه بازدید کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: در طول ایام تعطیلات نوروزی بیش از 2 میلیون نفر مشهد شهدای شلمچه را زیارت کردند.

بیش از 2 میلیون نفر از یادمان شلمچه بازدید کردند

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در نوروز سال گذشته حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر در زیارتگاه شلمچه حاضر و قبور مطهر شهدا را زیارت کردند.

وی افزود: امسال نیز پیش‌بینی حضور دو میلیون نفری زائران را در مشهد شهدای شلمچه داشتیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این راستا و براساس آمارهای اخذ شده بیش از دو میلیون نفر به شلمچه آمدند که این آمار نسبت به سال قبل افزایشی 40 درصدی را نشان می‌دهد.

فرهانیان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در طول حضور زائران راهیان نور در شلمچه نمایان بود حضور زائران به شکل خودجوش و با خودروهای شخصی است.

وی اضافه کرد: این نشان دهنده آن است که راهیان نور به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و مردم از اقصی نقاط کشور برای زیارت قبور شهدا به این منطقه می‌آیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: آمار حضور خودجوش مردمی با وسایل شخصی خود در نوروز سال 92 در شلمچه افزایشی 45 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

فرهانیان افزود: با وجود این خیل عظیم زائران که در ایام تعطیلات نوروز در شلمچه حضور داشتند خوشبختانه هیچ گونه حادثه مهمی رخ نداد.

وی گفت: زائران نیز از روند مناسب خدمات‌رسانی‌ها در طول ایام روز به آن‌ها ابراز رضایت‌مندی کرده و از نحوه تعامل خادمان با آن‌ها رضایت داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در پایان گفت: در مجموع در نوروز امسال هیچ گونه مشکلی در زمینه‌های مختلف برای زائران ایجاد نشد که این نیز به برکت خون پاک شهدای این خطه مقدس است.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول