اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تقارن با ایام انتخابات

تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تغییر کرد

تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به دلیل تقارن با ایام انتخابات تغییر کرد.

تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با توجه به تقارن ایام انتخابات ریاست جمهوری تغییر پیدا کرد.

قرار بود امتحانات میان‌سال دوم تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از تاریخ 19 خرداد تا پنج تیرماه برگزار شود اما با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 24 خرداد، این تاریخ تغییر پیدا کرد.

معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت شفاهی تاریخ برگزاری این امتحانات را تغییر داده است و بر این اساس، تمام واحدها و مراکز دانشگاه آزاد در سراسر کشور موظف شدند امتحانات پایان ترم را تا 22 خرداد ماه و دو روز پیش از برگزاری انتخابات برگزار کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به همین دلیل امتحانات آزمایشگاه‌های رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را از 21 تا 26 اردیبهشت و امتحانات تئوری تمام رشته‌ها را از روز 29 اردیبهشت تا 22 خرداد برگزار می‌کند.

دانشجویان از روز شنبه 17 فروردین ماه با مراجعه به سایت دانشگاه خود متوجه تاریخ جدیدی در مقابل دروس انتخابی خود شدند.

در حالی که در خوش‌بینانه‌ترین حالت چهار هفته از تشکیل کلاس‌ها می‌گذشت، این تغییرات امتحانات با اعتراض برخی اساتید و دانشجویان همراه شده است چرا که سال تحصیلی کاهش یافته و اساتید برای اتمام دروس به مشکل برخورد کرده‌اند.

از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان این دانشگاه شهریه ثابت و متغیر متناسب با رشته و انتخاب واحد دریافت می‌کند این سوال پیش می‌آید که با توجه به کاهش میان‌سال تحصیلی، تکلیف شهریه‌های دانشجویان که برای یک ترم کامل تحصیلی شهریه پرداخت کرده‌اند چه می‌شود؟

در پی تغییر زمان امتحانات و کاهش زمان نیم سال تحصیلی دوم، اساتید دانشگاه برای ارائه مطالب درسی به دانشجویان با مشکل مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول