اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران مطرح کرد:

ارزیابی نتایج مسابقات روبوکاپ در بنیاد نخبگان

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران از تلاش معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارزیابی نتایج مسابقات روبوکاپ ایران در بنیاد نخبگان خبر داد.

ارزیابی نتایج مسابقات روبوکاپ در بنیاد نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی موسی‌خانی در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شرکت تیم‌هایی از 14 کشور جهان برگزار شده بود با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال نو اظهار داشت: سالی که در آن قرار داریم به شایستگی از سوی مقام معظم رهبری حماسه‌ سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده که مسابقات روبوکاپ نیز در پیشرفت اقتصادی کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راهبرد سال جاری نقش به‌سزایی دارد.

وی با تبریک همه تیم‌های شرکت‌کننده در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران یادآور شد: حضور این تیم‌ها در هشتمین دوره مسابقات در 14 کشور جهان ستودنی است.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران ادامه داد: همه اندیشمندانی که از سراسر جهان در این مسابقات حضور یافتند انسان‌های فاخری هستند که جامعه جهانی مدیون آنها است.

موسی‌خانی در ادامه عنوان کرد: امید است با کمک‌های معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارزیابی نتایج مسابقات روبوکاپ در بنیاد نخبگان حرکت‌های خوبی انجام شود.

موسی‌خانی اضافه کرد: چرا که حضور یافتگان در این مسابقات واقعا نخبه بوده و باید چنین اقدامی در خصوص ارزیابی نتایج مسابقات روبوکاپ در بنیاد نخبگان صورت بگیرد.

وی بیان داشت: در سال حماسه اقتصادی 3 هزار میلیارد تومان از سوی دولت و مجلس به صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تخصیص داده شده که در جای خود ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تأکید کرد: 4 میلیارد تومان نیز برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تخصیص داده شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

موسی‌خانی تأکید کرد: این ظرفیت‌ها و برگزاری چنین مسابقاتی برای پیشرفت کشور در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و کمک به جامعه جهانی مؤثر و غیر قابل چشم‌پوشی است.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران در خاتمه برای همه تیم‌های حاضر از سراسر جهان در مسابقات روبوکاپ جهانی هلند آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران هم‌اکنون با تقدیر از برگزیدگان لیگ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول