اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم MRL پرافتخارترین تیم مسابقات روبوکاپ معرفی شد

با اعلام نتایج نهایی مسابقات روبوکاپ آزاد 2013 تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات معرفی شد.

تیم MRL پرافتخارترین تیم مسابقات روبوکاپ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نتایج نهایی هشتمین دور مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران اعلام شد. در لیگ DEMO دانشجویی تیم روبوریزه که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، مقام نخست این بخش را به دست آورد. همچنین تیم‌های Python از دانشگاه فردوسی مشهد و  RTQ که به صورت مشترک با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران شرکت کرده بودند، مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با چهار هزار و 929 امتیاز مقام اول، تیم Borg از کشور هلند با دو هزار 663 امتیاز مقام دوم و تیم Strive از کشور چین با یک هزار و 381 امتیاز در لیگ روبات‌های خانگی مقام سوم را کسب کردند.

لیگ روبات‌های انسان نما Humanoid

در رده کودک(Kid) لیگ روبات‌های انسان‌نما، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد و در رده نوجوانان (Teen) تیم Parand از دانشگاه آزاد واحد پرند مقام نخست را به خود اختصاص داد.

در بخش مهارت‌های فنی همین لیگ نیز در رده کودک تیم YRA از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد و در رده نوجوان تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام‌های نخست را به خود اختصاص دادند. در لیگ انسان‌نمای بزرگسال، تیم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مقام اول را کسب کرد.

در لیگ روبات امدادگر واقعی Rescue و در بخش رقابت لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول شد و تیم Nutech-R از ژاپن و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز به طور مشترک مقام دوم و تیم asema mashin دانشگاه آزاد اسلامی غرب مقام سوم را کسب کردند.

در بخش انتخاب بهترین‌ها، روبات امدادگر تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان بهترین روبات خودکار، روبات تیم YRA دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد به عنوان بهترین روبات در جابجایی اجسام و تیم Asema-mashin از دانشگاه آزاد تهران غرب به عنوان بهترین روبات در توانایی حرکتی انتخاب شدند.

انتهای پیام/77005/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول