اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

کاهش سوانح رانندگی مازندران در نوروز 92

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تلاش شبانه‌روزی و اقدامات گسترده راهداران و کارکنان این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان برای کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

کاهش سوانح رانندگی مازندران در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی اسد از تلاش شبانه‌روزی و اقدامات گسترده راهداران و کارکنان این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان برای کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

وی افزود: در زمینه فعالیت‌های ایمنی در کشورهای موفق جهان این موضوع روشن می‌شود که می‌توان با بکارگیری روش‌های علمی و اهمیت دادن به موضوع ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای بخش قابل توجهی از ضایعات را کاهش داد.

این مسئول تصریح کرد: از این رو در ایام نوروز سال جاری با به کارگیری از تجربه و تخصص نیروهای راهداری و همه امکانات خود اقدامات گسترده‌ای را در سطح محورهای مواصلاتی استان برای کاهش سوانح رانندگی انجام داده است.

اسد اضافه کرد: در این بین می‌توان به ترمیم و روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی استان، خط کشی و لکه‌گیری محورها، نصب علائم، تابلوهای اخباری، هشداری و دیجیتالی و تجهیزات ایمنی در سطح محورها، نصب دوربین‌های تصویری و نظارتی، اعزام گشت‌های سیار و ماشین‌آلات راهداری در سطح محورها و نگهداری روشنایی محورهای استان اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به افزایش سفر گردشگران و مسافران نوروزی به استان و تمهیدات لازم برای ایجاد سفری خوش و ایمن برای آنان افزود: پاک‌سازی گسترده حریم راه‌های اصلی و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله در حاشیه راه‌های استان، توزیع نقشه راه‌ها، کتابچه و بروشور همگام با راهداران در نوروز 92 در ورودی محورهای استان به مسافران نوروزی، نصب بیش از 7 بیلبورد و 60 استند با مضامین شعارهای ایمنی و هشداردهنده در محورهای مواصلاتی زیر پوشش استان نیز نام برد.

اسد گفت: پاسخگویی به مسافران نوروزی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق دو شماره تلفن گویا 141 و 2222320 به صورت شبانه‌روزی و سامانه پیام کوتاه 10000141 از دیگر اقدامات این اداره کل برای ایمن‌سازی و کاهش سوانح رانندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان بوده که در راستای اطلاع‌رسانی، آگاهی و فرهنگ‌سازی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته است. 

اسد خاطرنشان کرد: در نوروز امسال با تلاش بی‌وقفه مجموعه همکاران اداره کل و دیگر دستگاه‌های امدادی توانستیم نقش کوچکی در کاهش سوانح رانندگی در استان داشته و آرزو می‌کنیم در سال جدید با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون سوانح رانندگی در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول