اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان:

ترافیک محور هراز روان است/ احتمال بارندگی در جاده هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز روان است و آسمان این منطقه نیز ابری و مستعد برای بارندگی است.

ترافیک محور هراز روان است/ احتمال بارندگی در جاده هراز

علی‌ نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به کاهش بار سنگین ترافیک در جاده شریانی هراز اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در محور هراز با کمترین مشکل روبرو است و ترافیکی روانی از دو سمت آمل به تهران و برعکس شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه در منطقه گزنگ به دلیل کاهش عرض جاده ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم، گفت: روز گذشته گذشته ترافیک این محور سنگین و نیمه سنگین بوده که از ساعت 14 با یک طرفه کردن محور از آب اسک به تهران از حجم سنگین تردد کاسته شد.

نوری‌پور با بیان اینکه محدودیت ترافیکی و یک طرفه بودن هراز ساعت 24 شب گذشته پایان یافت، تصریح کرد: هم‌اکنون تردد در این جاده شریانی کشور از دو سمت برقرار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری در این محور خاطرنشان کرد: اکیپ‌های مختلف آماده‌ای متشکل از راهداران در بیش از هشت منطقه این محور با ماشین‌آلات سبک و سنگین مسیر 60 کیلومتری منطقه امامزاده هاشم(ع) تا پنجاب در مناطق پرخطر و حادثه‌ساز را تحت نظارت دارند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هوای منطقه لاریجان و محور هراز ابری و مستعد برای ریزش باران است، اذعان داشت: شب گذشته بارش باران را در این محور شاهد بودیم.

نوری‌پور در پایان تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از هراز را دارند برای کاهش حوادث جاده‌ای و تصادفات، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت حق تقدم را در راس امور خود جای دهند.

انتهای پیام/86012/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول